четвртак, 25. август 2016.

Kad ti iz svemira Pošaljem leptira? Venera opozicija Kiron....

Zvezdice,


Da li si spavala, da li si sanjala
kako se ruši Avala
da li te nervira, kad ti iz svemira
pošaljem leptira


Od jutros Mesec u Blizancima..."moj" Mesec
U Blizance je Lola ušao noćas u 01:39 CET!
I uvek je tako kada Mesec stigne do energije Blizanaca....ja se pokrenem, pst....:)) rećiću vam u poverenju pokrenem se i previše:))...te hoću ovo, onda ono....počnem jedno i obavezno još nešto, pa na kraju ispadne tri - četiri stvari... I meni lepo, nema nervoze...naprotiv kao da sam konačno Ja....JA!!! Misli k'o u košnici....zuje, zuje....pišem, telefoniram, sređujem po kući....Kada je Mesec u Blizancima uvek je lepo aspektovan sa mojim Nat planetama, Suncem i onim mojim Merkurom u Lavu....
E, sad' što Mesec danas nije baš u fazonu...od jutros u 05:40 CET Mesec je u kvadratu sa Suncem u Devici....a to vam je prevedeno Poslednja Mesečeva Četvrt....to je druga priča. Da,....uskoro će Mlad Mesec i najavljeno Pomračenje Sunca...Osećam i ja ovu energiju.....ali rekoh vam već Mesec je u Blizancima i meni ta energija prija.... I tako je to....sa jedne strane tranzitni uticaj Mesec kvadrat Sunce, sa druge strane isti taj Mesec lepo aspektovan sa mojim planetama....I kao što vidite u životu ništa ama baš ništa nije ni crno ni belo.....život je sav u nijansama....hvala nebu na tome :)))....
Juče sam najavila i pisala o današnjoj egzaktnoj opoziciji Venere u Devici i RxKirona u Ribama....


Osećam i ovu energiju....mada je to bilo više juče i noćas.....Čitala sam knjigu....nikako nisam mogla da se skoncentrišem.....mislima sam bila na nekim drugim mestima...malo ovde, malo tamo....sve u prošlosti (RxKiron u Ribama).... Danima unazad noću u sobi vidim leptire....noćas je to bio drugačiji leptir....Nisam se uplašilla...naprotiv....ali duga je to priča. Mogu samo da vam kažem lepa....Iz te priče ide jedan nadimak, jedno tepanje.....Leptiriću :)))
(Letir - Blizanci, Merkur, Neptun)
U jednom trenutku sam pozvala sestru od tetke koja baš i nije mogla da priča (bila je u društvu) ali ja nisam mogla da se zaustavim... Ispričala sam joj o leptiru koji sam videla u svojoj sobi.....mali crni leptir sa čudnim sedefastim tačkicama....Kada sam krenula da ga uslikam....pobegao je....:(( Ona me je razumela, zapravo ona jedina može da razume....ona zna....da nisam umislila.... da mi neko iz svemira šalje leptira....Dok sam pisala ovo setim se leptira u mojoj hotelskoj sobi na Kritu....pogledam datum i evo još uvek drhtim...


Sigurno znate priču o Kironu.....o njemu sam na ovim stranama više puta pisala.... I ovaj tranzitni i moj su u Ribama. Tranzitni je na 23* Riba, moj natalni je na 10* Riba u egzaktnoj konjukciji sa Jupiterom u Ribama!!! Jupiter sve uvećava, širi....Možda je i tuga zbog toga veća....Prebirem ovih dana po zamišljenim stranicama prošlosti....tražim svoj ključ (Kiron), svoj lek....
Ovo je samo jedan od tekstova o Kironu:
U njemu piše(m):
"Kažu da ako vam je potreban ljubavni savet, pitajte osobu sa Kironom u 5. kući :-). Naravno i savet o deci, zabavi, hobijima..."
Da, ja mogu da dam savet ali drugima sebi teško :))).

Proći će....to znam, kao što i sve prođe... Ostaju sećanja....ostaju leptiri i ostaje jedan nadimak: Leptirić...

Bila sam kod frizera...morala sam krajeve da skratim....pričala sam kao navijena, euforična...Neda Mesec u Blizancima Veneri i Kironu da deluju...šta li će se dogoditi kada padne mrak....hoće li još koji leptir zalutati u moju sobu....






Da li si sanjala kako sa istoka
putuje tajna poruka
kada me ne bude
neka te probude talasi požude

Da li si spavala




Нема коментара:

Постави коментар