понедељак, 18. март 2013.

"Biser nastaje u ranjenim školjkama"....o eneurgiji Riba i energiji vode

Na FACEBOOK-u noćas postavila sam ovaj Hemingvejev citat:

MOŽDA
Možda čovek ponekad IZGUBI sve što mu je drago i oseti se napušten sam, sasvim SAM.
Možda ponekad RAZOČARAŠ se u ljude i sve oko sebe (čak i u sebe) i kao ptica bez gnezda tražiš utočište pod tuđim krovom. 
Možda ponekad, ali jednom SIGURNO isprečiće se neko pred tobom, neko preko koga ne možeš tako preći, pogledati ga preko ramena. Jednom, sigurno SHVATIĆEŠ da nekog duboko voliš. (Ernest Hemingvej)

Zbog jednog pisma i nečijeg bola koji me je dotakao, dotle da sam njenu bol mogla da osetim kao da je moja, pokušaću još jednom da se osvrnem na neke osetljive teme... Ja neću pisati o ženi koja  je pisala meni... to su vrlo lične stvari.... Pisaću o periodu koji je mnogima bio težak.... koji su mnogi od vas osetili, pisali mi o tome, dolazili kod mene da o tome razgovaramo... Naravno da ima onih koji su taj period doživeli sasvim drugačije... i naravno da mi je drago zbog njih... o sreći, lepim momentima, ja sam spremna da pišem uvek...i sigurna sam da ću pisati vrlo brzo... Dotle...


Samo nam srodna bol izmami suzu, 
i svako zapravo i plače zbog sebe. (Hajne)


***Period u kome je energija RIBA bila dominantna....energija VODE.... Voda je elemenat koji nam donosi EMOTIVNOST, veliku osećajnost, prijemčivost za sve i na sve...., podložnost UTICAJIMA, promenama raspoloženja... spremnost da saslušamo druge, da se saosećamo, on donosi intuiciju, izdržljivost....ali i kolebljivost i SAMOSAŽALJENJE...

***Prve talase ove energije osetili smo početkom Februara  ja sam tada nagovestila da ćemo plivati, da ćemo roniti, da ćemo dugo plivati i roniti...., nekoilko dana posle toga pisala sam  OVO.... Nastavili smo da plivamo kako je ko umeo i znao....vladavina energija Riba se nastavila, onda je i Sunce zaplovilo vodama Riba....Istog dana Saturn u Škorpiji (opet energija vode) krenuo je na svoj put unazad!!! Nisam tada puno pisala o njemu ostavila sam to za neko drugo vreme....Nastavila sam da pišem o energiji Riba... jer sam je i sama poprilično osećala, ali tih dana sam dobijala više pisama nego ikada... i imala sam susrete sa nekma od vas koji su želeli da plivamo zajedno...:-). Zapravo da vide i saznaju šta ih to muči...UMETE LI DA PLIVATE ili još bolje kako plivate VODAMA RIBA? Onda je sve ovo "začinio" Merkur svojim vraćanjem unazad! Humor i rezervni plan su ovde mnogima pomogli....a opet mnogi su jedva čekali da prođe...:-). Međutim predaha nije bilo....ni predaha ni daha...Venera je zaronila u vode Riba i pridružila se ostaloj "armiji" planeta u istom znaku....ja sam taj ulazak nazvala potraga za srodnom dušom....najavila sam neka moguća razočarenja...ali i mnogo lepih romantičnih trenutaka, period kreativnosti, umetnosti....Februar se završio na vrlo interesantan način u zagrljaju Venere i Neptuna.....

***Mart je počeo sa nadom da će se nešto promeniti....
Venera je nastavila da bude aktivna....dobili smo šansu za (iz)lečenje, onda da malo pričamo o ljubavi, nekima je prošlost zakucala na vrata, drugi su se zaljubili sa šansom da to traje, intezitet emocija je bio sve jači....i sva ta gužva se dešavala na 11. stepenu - stepenu iznenađenja...
Onda sam smogla snage da pišem o Retrogradnom Saturnu.....zbog nekih dešavanja u porodici, ja sam samo poštovala i njegov i svoj ritam....preuzela sam odgovornost za svoju ali i sudbinu moje porodice (Saturn vlada mojom 4. kućom).... uplašila se jesam, ali nisam paničila....i sada mogu da kažem da je mojoj majci bolje a i svima nama oko nje :-). Imaćemo mi još uspona i padova ali držimo se zajedno i znamo sa čime se "borimo".... 
Mlad Mesec u Ribama je nagovestio nove sveže početke ali i da smo i dalje u nepreglednom Okeanu osećanja :-) I opet me je jedno pismo jedne mlade devojke zapravo devojčice :-) podstaklo da napišem tekst sa Ljubavnim prognozama u odnosu na Mlad Mesec i Marsa koji je PRVI promenio znak i ušao u vatrenog Ovna.... Sa ovakvim promenama krenuli smo napred, pisala sam i o tome kako da uskladite ove nove energije.... zapravo kako da pokušate da uskladite energiju vode i energiju VATRE... ali i da vas pripremim za još promena....Išli smo ali i dalje idemo polako ka PROLEĆU - OVNU!!!....sve u nama je počelo da želi da taj oproštaj od zime dođe što pre....i da nas energija VATRE zagreje.... Napisala sam još jedan tekst o retrogradnom Saturnu nešto kao prognozu za sve znakove ali uopštenu (prema prirodnom horoskopu).... tek da imate neke smernice...., ono bitnije i konkretnije je ipak u svakom horoskopu posebno vašem natalnom!.... Sa RSaturnom družićemo se još.... do Jula meseca.... 

I pre nego što je Merkur krenuo napred napisala sam dva nešto emotivnija teksta o Mesecu u Biku i Veneri (vladar Bika)....o ljubavi..."ljubav možda ne pobeđuje al' je zato nepobediva." i Da li je ljubav samo reč?.... Dugo još neću zaboraviti nepotrebano stavljanje tog teksta o ljubavi u kontekst sukoba crkve i astrologije...Vi koji me ne pratite na FB i ne znate o čemu se radi. Ukratko moj tekst o Mesecu i ljubavi upotrebljen je kao loš primer kako astrologija i astrolozi utiču na ljude....Bila sam jako uznemirena ali ne dugo...više me je brinulo to što sam ikada bila u kontaktu sa takvom osobom...Sve što se desilo tada je samo pojačalo veru u ljude i u ono što radim....I na kraju.....Merkur je juče konačno krenuo napred....Mesec je promenio znak i ušao Blizance... 

A ja sam dobila ***pismo koje me je inspirisalo da napišem ovaj tekst... Mlada, jaka, šarmantna žena u osnovi nežna i osetljiva... doživela je nešto što joj je donelo jaku bol... emotivnu bol. Noćas kada sam pročitala pismo reagovala sam tekstom...i citatom E.Hemingveja...U celoj toj priči veliku ulogu su imali: Jaka energija Riba, Retrogradnog Merkura, Venere u Ribama, jednim delom i RSaturna u 12. kući, Marsa u Ovnu koji je napravio kvadrat sa njenim natalnim Saturnom, aspekti Meseca u Biku te noći.....i bol i tuga!!! Nas dve smo u kontaktu i ona će sigurno biti bolje...jer je zaista jaka... i ne samo zato što joj ja to želim već će stvarno da joj bude bolje...polako dan za danom....

Svi zajedno idemo ka ulasku Sunca u Ovna 20.Mart, Venere u Ovna 22.Marta.... Proleće definitivno dolazi....Zbogom zimo.....dobrodošlo proleće....
Jupiter polako ali sigurno ide ka Raku....znaku u kome će se odlično osećati....


Umesto muzike

Nikad ne treba očajavati, kad se nešto izgubi, osoba ili radost ili sreća; sve se još divnije vraća. Što otpasti mora, otpada, što nama pripada, uz nas ostaje, jer sve se po zakonima odvija, koji su veći od naše spoznaje i s kojima smo samo naočigled u suprotnosti. Treba u sebi živjeti i na cijeli život misliti, na sve svoje milijune mogućnosti, širine i budućnosti, naspram kojih ne postoji ni prošlo niti izgubljeno (Reiner Maria Rilke)

Нема коментара:

Постави коментар