петак, 21. септембар 2012.

Ni crno ni belo....

 ili sve zbog jedne opozicije (tranzita) Merkura i Urana ;-)



Ko se seća kiše još... Sunce od jutros nagoveštava Miholjsko leto, a takvo leto je jedina jesen koju ja mogu da prihvatim :-).

Danas nešto drugačije a sve zbog jednog komentara od juče. Moraću da upotrebim čarobne copy-paste:
Nikada vise necu ni da citam neke druge tekstove!!!
Naplasise me sa Merkurom u opoziciji sa Uranom za sutrasnji dan, vec sam se istraumirala i onda nam draga Sneza napise pozitivan, optimistican tekst da se radujem 21.9. kao i svakom danu, i tranzitu, i kvadratu... 
Hvala do neba! ;)
Marija

Marija :-))))

Iskreno, ja sam NAMERNO preskočila opoziciju Merkura i Urana....:-)))
Bitno mi je bilo da naglasim lepotu jednog aspekta Venera sekstil Jupiter i da vas "nateram" da u vreme teškog kvadrata Urana i Plutona.....mislite lepše i pozitivnije:-)). "Kriva" sam priznajem :-)))


Šta se ovde dogodilo? Marija je od onih koji očigledno znaju i nešto više o zvezdama i ovde je ukazala  na opoziciju Merkura i Urana. Opozicija je juče bila egzaktna! Šta ova opozicija obično donosi: nervozu pre svega mentalnu, tu je i brzopletost, sklonost ekscentričnim idejama, netaktičnost, odbijanje kritike, rasprave... nesporazumi su ovde vrlo mogući, ljudi se međusobno pogrešno razumeju. Merkur je u Vagi (odnosi, veze, javnost..., brakovi), Uran je u Ovnu (JA u prvom planu, nove stvari i ideje)...malo ravnoteže i sve se da "ispraviti". Jučerašnji dan je mogao da bude napet, kiša je bila ona prava jesenja a koliko do pre neki dan vrućine kao usred leta, Mesec u Škorpiji konjukcija sa Marsom - uzbuđenja, kvadrat Urana i Plutona (njega smo nadam se apsolvirali), sasvim dovoljno da budmo napeti, razdražljivi i neraspoloženi....ALI ...tu su bili i aspekti koji su mogli sve da "poprave", najpre sekstil Meseca i Sunca, zatim je Mesec promenio znak i prešao u optimističnog Strelca....a Venera i Jupiter su bili sve bliže sekstilu ♥ ...po meni dovoljno da ne bude sve tako crno kako na prvi pogled može da izgleda. Već sam pisala o tome da mnogi misle da sam previše optimistična, šta da radim ja sebe takvu volim ;-). A sada šalu na stranu, u ovom slučaju ja sam kao i uvek dozirala loše vesti u odnosu na one dobre. U svemu tražim ravnotežu (Vaga sam u podznaku), a Lavovski optimizam je uvek prisutan bez obzira na tranzite....


Art by KAGAYA The Zodiac


Danas, dok ovo pišem Mesec je i dalje u Strelcu i nikakvo čudo nije što sam optimistična....što i vama želim :-). Mesec se ovde lepo oseća, željan je avanture... životne, svakakve, a i mi sa njim. Ovaj položaj Meseca doneće filozofski stav prema problemima (a ko ih danas nema), želju da se "pronađe" istina, i da se sledi vizija...Nismo previše raspoloženi za detalje, naprotiv želimo širu sliku svega...Dosta je rutine, hoćemo više od života, da se krećemo, da menjamo okolinu, da se družimo sa pozitivnim ljudima, bavimo sportom, da krenemo u neku samo našu avanturu, filozofska razmišljanja, učenja... Mnogi će se baviti obrazovanje, reklamom, izdavaštvom, putovanjima...a neki će oni srećniji i stvarno negde otputovati...
A Mesec je danas u sekstilu sa istim onim Merkurom koji od juče pravi opoziciju sa Uranom, eto to je to...to je ono o čemu sam danas rešila da pišem...a to je da nikada ništa nije NI CRNO NI BELO....nijanse uvek odlučuju :-))). Ovaj aspekt će ako mu damo šansu doneti manje promene, ali lepe promene...lepe novosti, druženja (posebno sa nekim dragim ženama), Mesec već pravi trigon koji će za koji sat biti egzaktan sa Venerom...♥ ♥ : lepo, veselo raspoloženje, pre svega ljubavno, želja za ljubavlju velika, društvenost... Šta će faliti ako malo "držimo jezik za zubima" i ovoj opoziciji (Merkur/Uran) ne damo da "pobedi"... Mesec u Strelcu već pravi i trigon sa Uranom, što donosi pojačana emotivna uzbuđenja, razna iznenađenja (pozitivna pre svega), veliku ambiciju... I da "ne bude sve kako ja hoću" ko u pesmi Bijelog Dugmeta, pobrinula se opozicija Meseca i Jupitera, i ja vam ovde savetujem malo više opreza kada je novac u pitanju, jer će "proraditi" sklonost ka nepotrebnom trošenju...ali nek ide život!!!

Slika Ane Petrović


O današnjem egzaktnom sekstilu Venere i Jupitera pisala sam juče, ono što je sigurno je da će ovaj aspekt i tranzit mnogima danas popraviti raspoloženje, kao i ovo Sunce koje se uspešno bori sa oblacima... Ako volite da oklanjate...eto savršenog dana za to. Krenite od osmeha :-))) I ne razmišljajte previše o kvadratima, opozicijama i sl. , a ako već razmišljate imajte na umu da oni mogu da znače i AKCIJU!!!


Danas je sigran sam da znate Petak, kraj radne nedelje, počinje vikend, sasvim dovoljan razlog da budete raspoloženi...a ako vam i još zvezde (pri)pomognu :-))).




Prljavo kazalište - Crno bijeli svijet 



Нема коментара:

Постави коментар