среда, 31. август 2011.

Vracanje u realnost ....


Venera i Sunce su presli u prakticnu Devicu, Venera je imala interesantan trigon sa Plutonom u Jarcu, Mars u kvadratu sa Saturnom  u Vagi doneo je neke probleme, bio je i Mlad Mesec u Devici obecavajuci nove pocetke, a Jupiter u Biku je krenuo na svoj put unazad....sve se ovo i jos ponesto desavalo dok sam bila na odmoru...Kao sto sam vam i rekla zvezde ne miruju....pricaju svoju pricu ma gde mi bili....Ja sam se samo malo odmorila od svega.....pa i od zvezda....mada sam uzivala u morskim nocima i nebu sa pregrst sjajnih zvezda....


Porto carras...Sithonia...Halikidiki

Raspored zvezda u mom horoskopu je bio takav da je meni odmor bio neophodan, prilika za odlazak na odmor iskrsla iznenada, a uzivanje u odmoru je bilo ocekivano...:-))) jednostavno meni su zvezde bile naklonjene...

21.avgust 2011.

Mars u Raku u mojoj 9. kuci (inostranstvo) u trigonu sa Nat Jupiterom iz 5. kuce (odmor, zabava...) doneo je put u inostranstvo...Sunce u Lavu (vladaoc moje kuce prijatelja) u sekstilu sa Nat Mesecom iz 9. kuce doneo je odmor u drustvu prijatelja, a Sunce je bas tada i prelazilo preko Nat Urana (prijatelji) iz moje 11. kuce (opet prijatelji)...Venera u Lavu je bila egzaktno na Nat Uranu i na put sam krenula avionom (iznenada)...., Venera je tada imala i egzaktan trigon sa Nat Mesecom iz kuce inostranstva....dakle sve kockice su se slozile....i ja sam na put krenula iznenada....jer je u celoj prici bio moj natalni Uran i pozitivan uticaj tranzitnih planeta na njega....ovde se radilo o pozitivnom (dobri aspekti) iznenadjenju (Uran)....a Mars U Raku je imao dovoljno energije da me na put "natera"...:-))) Aspekti tokom boravka na odmoru su bili takvi da se sve moze sazeti u jednu rec - uzivanje :-)) - eat - pray - love... 



Sada je vreme za realnost u cemu mi Sunce i Venera u Devici zdusno pomazu :-)), vreme je za posao, obaveze...doslo je vreme za prakticne stvari i za detalje ....Uz malo organizacije (Devica) i dobrih aspekata nadam se da ce stvarnost biti mnogo laksa...jer sigurna sam da znate nije se lako ukljuciti u "normalan" zivot posle odmora....
Vec od sutra pokusacu da nadoknadim sve sto sam propustila da napisem a sto ima veze sa zvezdanim promenama....Neki od vas su mi pisali da iscekuju nove price o uticaju zvezda na nase zivote....Hvala svima na lepim recima i strpljenju od sutra krecemo tamo gde smo stali...jer ako je Avgust bio interesantan mesec Septembar nikako nece zaostajati....

Нема коментара:

Постави коментар