субота, 25. јун 2011.

Danas na nebu 25.Jun 2011.



Danas nam se na nebu smesi jedan bas lep aspekt...Sunce na 3*  Raka i Jupiter na 3* Bika prave sekstil...Udruzice se energija Sunca i optimizam Jupitera i velike su sanse da cemo uzivati u ovom bezbriznom tranzitu...Jupiter je obicno nosioc pozitivnih stvari, vesti i dogadjaja, udruzen sa Suncem donece pozitivne ishode i nagrade i to u izobilju....Jupiter u Biku hoce da uziva, Sunce je tu da poveca ambicije, pa ako zelite da se zabavite i uzivate to mozete da uradite bez problema, a to sto je Sunce u Raku sve ovo mozete da podelite sa najblizima...
Ovo je aspekt koji donosi radost zivljenja...radost (Jupiter) - zivot (Sunce)...donosi lepa druzenja i prijatna poznanstva, dobro zdravlje, profesionalni uspeh, uspesnu saradnju, donosi dobru srecu....Danas ce mnogi od vas da pevuse onu pesmu Dzejms Brauna - I feel good          
U svakom slucaju pod uticajem ovog tranzita mozemo osetiti zadovoljstvo, mozemo uzivati u ostvarenju svojih ciljeva, na jedan lezeran nacin...Mozemo biti drustveniji, tolerantniji, i velikodusniji...

Mesec je danas u vatrenom Ovnu, pa eto nama energije, entuzijazma, spontanosti...spremnosti za akciju...uvece u 10:53 precice u znak Bika...i eto uzivanja...sa dva jako lepa asp. Mesec ce praviti sekstil sa Neptunom i konjukciju sa Jupiterom...sto ce povecati uzivanje i doneti bas lepo raspolozenje....

Danas je koncert Zdravka Colica na Uscu...u okviru turneje Kad pogledas me preko ramena...:-)) Sa ovakvim aspektima ocekujem jedan izuzetan koncert...U kombinaciji Jupiter sekstil Sunce...Zdravko ce svoju samopromociju uraditi samo kako on to ume...a priznanja i pohvale nece izostati u to sam sigurna...Mesec u Ovnu ce samo podici temperaturu...a pred kraj koncerta kada Mesec bude u Biku bicemo zadovoljni i on i mi...jer ja idem na koncert a vi? Kazu da ce koncert poceti sa pesmom "Sinoc nisi bila tu"...za sve one koji iz bilo kog razloga nece prisustvovati ovom spektaklu...Moja omiljana je "Zagrli me", ako zapeva "Cija je ono Zvijezda"....zamisljacu da je peva meni...znam skromno nema sta :-)))

"Cija je ono zvijezda
Ljepsa nego danica
Ono je moja zvijezda
Sto mi lezi kraj srca..."



Нема коментара:

Постави коментар