уторак, 17. мај 2011.

"Kazi mi... " (Venera konjukcija Merkur)

Kazi mi - Galija 

Ja ne znam da li da te pitam
osecas li isto to...
Ma neka...svi neka se smeju
poljubi me evo tu...
Vezi,vezi me...
Vezi,vezi me...
Polako...(polako)

Nikad mi nije bilo tako
tako bas ovako,znam...
Da li cu ako ikad zaspim
tebi da se vratim,da...
Vezi,vezi me...
Vezi,vezi me...
Polako...(polako)
Kazi mi...

Kazi mi...kazi mi...
Sapni mi...prestani...
Daj da umrem nije steta...
Ko da nisi s ovog sveta...
Kazi mi...





 Malo konjukcije Venere i Merkura :-))
"Kazi mi - Ja ne znam da li da te pitam - Merkur,  osecas li isto to..." - Venera :-))
Ovde je "prste" umesao i sekstil Venera/Merkur sa Neptunom...muzika Venera, Neptun... , san, masta, emocije "Da li cu ako ikad zaspim, tebi da se vratim,da..."  "Ko da nisi s ovog sveta..."  Neptun....
Venera/Merkur u Biku.....potreba za zadovoljstvom, uzivanjem...ovde je rec o muzici...., muzika romanticna, emotivna.....
I sve zacinjeno Mesecom u Skorpiji......duboka intima, intezitet osecanja...tuga, sreca sve je intezivno i pojacano....emocije koje se osecaju duboko na licnom nivou.... sve motivisano da se dopre duboko u srz onog sto osecamo....opet sve zacinjeno sa dozom sumnji, prisutna je i strast....Tu je i Pun Mesec, poslednji aspekt - opozicija (danas sam pisala o njemu)....pre nego sto Mesec predje u sledeci znak u Strelca....za nekih sat vremena...I ako odmah ne osetite pozitivan uticaj Meseca u Strelcu.... ne brinite bice on tu jos dva dana...Dotle uzivajte u dobroj muzici....


Нема коментара:

Постави коментар