петак, 26. мај 2023.

Falling in love - iz drugog ugla!


Moto dana:
Može li se ikada zaboraviti ono što se jednom ljubilo?

Zvezdani(n) zapis 
Petak. Dan Venere.
Venera je u Raku na 19°53’

Danas je u sekstilu sa Uranom...ali to već znate :).
Ova Venera prolazi mojom 9.kućom nju povezujemo sa dalekim putovanjima...
I biće putovanje ali ne daleko...zapravo kako ko na to gleda....


Venera u Raku - rodbina :), ima tu i nečeg stranog, zet je stranac :)
I tako....putuje Zvezdana...ide na dva dana.
Posle 11 godina...u Kladovo!

Mnogo toga me vezuje za taj grad.
Nostalgija - preko 4.kuće kojom vlada Rak (u prirodnom horoskopu) - Venera u Raku!
U njemu je živela moja tetka, na koju sam mnogo ličila, profesorka istorije, blaga i mudra.
Od kada nije živa nisam ni bila u tom gradu.
Za taj grad me vezuje i jedna emocija, jedna ljubav na prvi pogled u prvoj sekundi...
Pisala sam o njemu više puta....uglavnom na njegov rođendan!
Pisaću sigurno još o njemu...već negde u vreme retrogradne Venere u Lavu.


Venera u Raku je u sekstilu sa Mojom tranzitnom Venerom iz 11.kuće - Iznenadni put!
Tran Venera u sekstilu sa Tran Uranom - Iznenadni put.
Tran Venera kvadrat Kiron - Neka bolna sećanja
Tran Uran je u trigonu sa mojom Nat Venerom Čuda su moguća!
RPluton u Vodoliji u mojoj 4.kući vraća me tamo gde sam nekada bila, tu je i Đerdap (Vodolija)!

Putovanje kroz Đerdapsku klisuru je nešto što se samo poželeti može.
Godinama sam vozila kroz nju dok su još rupe na putu bile "normalna" pojava...sada prvi put idem od kako je magistrala uz Dunav rekonstruisana.
Jedva čekam da vidim Golubac i tvrđavu na ulazu u Đerdapsku klisuru gde je Dunav širok kao more!
Imala sam sreću da krstarim klisurom i jahtom...ko zna možda ponovim to iskustvo nekada!

Još nešto je interesantno, na put ne idem sa svojim ljubimcem (auto), voziću auto tipa krosover...
Ima još interesantnih stvari....pratite me na instagramu!

Mesec je u Lavu...baš tamo gde treba da bude :)))
Vremenska prognoza takva kakva je....beži kišo s' puta....




Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com

Нема коментара:

Постави коментар