недеља, 5. фебруар 2023.

Moj Merkur piše.....Kreativnost i nedostatak kreativnosti...


Moto dana:
"Kreativnost je inteligencija koja se zabavlja"

Zvezdani(n) zapis 3714
Nedelja. Dan Sunca.
Sunce je u Vodoliji na 16°14’

I dokle čeka da mu Mesec izađe na megdan egzaktna opozicija u 19:28 (Pun Mesec), ja ću vam pisati o ličnom utisku....

Mene je probudila mesečina na mom jastuku....Živim na obodu grada gde još uvek nema velikog gradskog osvetljenja, pa vidim zvezde i mesec, a kada je Mesec Pun on je kao fenjer sa neba...
Kada je Mesec u Lavu on "prelazi" preko mog Lavovoskog Merkura, Sunca, SMČ i Urana....i uvek ga osetim...sada je preko puta Sunce u Vodoliji i to osećam :)).
Mesec nije još u egzaktnoj opziciji sa Suncem ali ta energija me je probudila...pre svitanja :).
Izašla sam na terasu i slikala ga i smrzla se :)


Kada kažem da me je mesečina probudila....to je doslovce tako....Mesec je bio pod takvim uglom da je osvetleo celu spavaću sobu....mada i da nije svakako bi me ova energija probudila!
Mesec je u sekstilu a Sunce u trigonu sa mojim Nat Marsom u Blizancima....sve pršti od energije :).
Uran u Biku je u mojoj 7.kući i odatle ide nervoza, nemir, potreba za promenama...Ovo je priča o originalnosti vs neoriginalnosti, original vs kopije....Srećom pa je Uran u Biku u trigonu sa mojom Nat Venerom i ne mogu me kopirati koliko ja mogu da budem nova i drugačija....i to je to na tu temu, na temu T-kvadrata....u mom slučaju.
Venera u Ribama danas egzaktno preko mog Jupitera u Ribama i ništa mi neće pokvariti dan....
Jupiter u Ovnu je u trigonu sa mojim Lavovskim Merkurom i on bi da piše...



"Lako je iza šest volova gurati plug" tako kaže poslovica...
Tranzitna Venera u Ribama je u kvadratu i sa mojim Nat Marsom i sa Tran Marsom....dođe mu kao dupli kvadrat. I ja jesam pomalo ljuta...ali ova ljutnja nije u ljubavnom smislu već zbog kreativnosti ili tačnije zbog nedostatka tuđe kreativnosti....I dalje vidim svoje tekstove raštrkane na sve strane, iskasapljene, iskorišćene, prepisane...I dalje ne razumem zašto je teško biti drugačiji...I dalje mislim da je bolje propasti u originalnosti nego uspeti u imitaciji. "Nije mi žao što su ukrali moje ideje, već što nisu imali svoje"...

Šta je kreativnost...
 "Kreativnost je mentalni proces koji uključuje stvaranje novih ideja, pojmova, ili rješenja problema, ili novih poveznica između postojećih ideja ili pojmova." - Iz Wikipedije, slobodne enciklopedije.

Kreativnost se oduvek povezivala sa darom...nazovite ga Božiji dar ili kako god...tek dar! 
Ili nije tako? Možda danas svako može da bude kreativan! Danas je lako pronaći inspiraciju...sve je dostupno...jednom nešto napisano negde na interenetu dostupno je svima...
Ima onih koji misle da kreativnost nije dar već veština...i da svako može biti kreativan. Kažu i da se kreativnost može naučiti. Kako god...ja volim kreativne ljude...kreativne, originalne, drugačije od drugih...Kada meni neko kaže da sam kreativna to mi je najlepši mogući kompliment. 
Moj lični stav je da je kreativnost stvaralaštvo...proces.

"Kreativnost je inteligencija koja se zabavlja" ovo je rekao Albert Ajnštajn. Svi imamo kreativni potencijal, neko više neko manje....Kreativnost je mentalni proces...kreativnost se neguje...Kreativni ljudi imaju sposobnost da na stvari gledaju na neobičan novi način, da pronađu rešenje problema na poseban i neobičan nači....recimo da od zavese naprave haljinu....ili da u neki tekst unesu svoj lični pečat, svoju individualnost, posebnost - "Nije znanje znanje znati, već je znanje znanje dati"!

Nedostatak kreativnosti može da bude problem....ali rešenje nije u kopiranju...I nije isto nedostatak kreativnosti i trenutna blokada...Za kreativnost treba imati vremena....nedostatak vremena nije razlog za kopiranje i plagijat, to je samo izgovor!

Put kreativnosti ....od ideje do realizacije...
Meni je to lak "posao"...Ideje mi stalno "padaju na pamet"...ideju pronađem u muzici, pesmi...filmu...životnim situacijama...Nekada neka boja...najčešće plava izrodi neku ideju (Moja plava tabla raspoloženja) Nekada ideju pokrene neki miris...neka sijalica na plafonu, raspored zvezda na nebu...Nekada mi se ideja "javi u snu", ali ja najčešće budna sanjam...pa je ideja uvek puno.
Najviše ideja dobijem tokom vožnje...pa često moram da stanem i zapišem ideju u telefon (moj telefon ima olovku:). Moj Merkur u Lavu se često igra sa idejama...i nikda mu nije dosadno...i uvek nađe vremena....nedostatak vremena nikada nije bio moj izgovor....ja sam pisala i kada mi je bilo najteže u životu. Nikada nisam imala krizu ideja. Nikada mi nisu ponestale ideje...Ako se i dogodi blokada, umirim se...i čekam...a to nikada ne traje dugo!




Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com


Нема коментара:

Постави коментар