субота, 4. децембар 2021.

Jedna sasvim "obična" subota....


Moto dana:
“Nije mi žao što su ukrali moje ideje, 
već što nisu imali svoje”

Zvezdanin(n) zapis 3361

Subota. Dan Saturna.
Saturn je u Vodoliji na 9°15’



04.decembar 2021. 
U danu Mladog Meseca u Strelcu i Pomračenja Sunca...
Mesec je izašao iz zagrljaja Sunca...ide ka Merkuru i samo što se nisu zagrlili...
I Sunce i Mesec i Merkur su u svojevrsnoj potrazi za istinom na način na koji to radi Strelac.
Može li se moja istina razlikovati od tvoje istine...ne može...Istina je uvek jedna!!!
Pre neki dan sam napisala: Imajte i ovo na umu - istina nije nešto zbog čega se ljudi bolje osećaju. Nažalost, i loše vesti mogu da budu istinite.
Čudan neki dan...TV sam uključila po navici i isključila jer ne želim da mi niko remeti mir i potrebu da budem u ravnoteži...sama sa sobom...Ipak uključim TV i muzički kanal....i već mi je bilo bolje...mnogo bolje...jer mene muzika i leči i "podiže"...Neko je rekao..."Muzika je jedina istina".

Krenem u jutarnju rutinu...
Pranje zuba me uvek sasvim razbudi :)....na šporetu voda za kafu...
Uključim kompjuter...jer mu treba malo više dok se ne otvore sve stranice :)
Sednem za svoj novo stari radni sto sa prelepim pogledom koji ide ka Surčinu...
Beli "papirni ekran" ispred mene....
Pišem od kako znam za sebe...dnevnike...ovaj blog pišem deset godina...pre toga više godina na jednom astrološkom i jednom kreativnom forumu...
Danas sam dugo gledala u ovaj "papir"....prilično dugo za mene...
Prvi put sam pitala sebe: Zašto pišeš!?
I ako odgovor znam...začudilo me je pitanje!
Ili nije...više ni sama ne znam.
Mislim da redovni čitaoci znaju na šta mislim...

Da li znate neku našu pesmu koja "liči" na ovu!?

 "Kreativnost je inteligencija koja se zabavlja.".
"Kreativnost je mentalni proces koji uključuje stvaranje novih ideja, pojmova, ili rješenja problema, ili novih poveznica između postojećih ideja ili pojmova." - Iz Wikipedije, slobodne enciklopedije.



Moj Merkur u Lavu se i dan danas zabavlja...
Kreativnost se oduvek povezivala sa darom...nazovite ga Božiji dar ili kako god...tek dar! 
Ili nije tako? 
Možda danas svako može da bude kreativan! Danas je lako pronaći inspiraciju...sve je dostupno...jednom nešto napisano negde na interenetu dostupno je svima...
Ima onih koji misle da kreativnost nije dar već veština...i da svako može biti kreativan. Kažu i da se kreativnost može naučiti. Kako god...ja volim kreativne ljude...kreativne, originalne, drugačije od drugih...Kada meni neko kaže da sam kreativna to mi je najlepši mogući kompliment. 
Moj lični stav je da je kreativnost stvaralaštvo...proces...


Put kreativnosti ....od ideje do realizacije...
Meni je to lak "posao"...Ideje mi stalno "padaju na pamet"...ideju pronađem u muzici, pesmi...filmu...životnim situacijama...Nekada neka boja...najčešće plava izrodi neku ideju (Moja plava tabla raspoloženja) Nekada ideju pokrene neki miris...neka sijalica na plafonu...Nekada mi se ideja "javi u snu", ali ja najčešće budna sanjam...pa je ideja uvek puno...
Najviše ideja dobijem tokom vožnje...pa često moram da stanem i zapišem ideju u telefon (moj telefon ima olovku:). Moj Merkur u Lavu se često igra sa idejama...i nikda mu nije dosadno...


'' Svako ko se pojavi na tvom putu ima neku poruku za tebe. 
U suprotnom, oni bi krenuli drugim putem ili bi otišli pre ili kasnije.''


Nikada nisam imala krizu ideja...
Nikada mi nisu ponestale ideje...
I ovaj tekst je ideja...ali ostavljam da je vi vidite onako kako želite...

Tranzitni Uran u Biku od jutros je egzaktno u sekstilu sa mojim Jupiterom u Ribama....
Ne gledam svoj horoskop...ali prosto znam...jer ako znam da je Tran Uran na 11° i da je moj Nat Jupiter na istom stepenu...znam da ovaj tranzit "radi" ovih dana ali i nedelja...
Priča o idejama, kreativnosti ....ima sa ovim tranzitom još više smisla.
Sa ovom energijom...biće još kreativnih ideja...i već se radujem.
Imala sam ovaj aspekt u maju....i zaista mi je doneo neke lepe događaje.
Imaću ga još jednom u martu 2022. i vidim sebe kako planiram neko putovanje...

Mala digresija...Ovaj tranzit će se dogoditi svima sledeće godine.
Jupiter u Ribama sekstil Uran u Biku na 11°13’ - 17.februara 2022.
Ova energija donosi iznenadnu sreću i iznenadne prilike i događaje.
Ova energija poručuje...da nešto mora da se menja ili promeni...ali sada odjednom možete znati i kako da to nešto promenite.
Ovo je sreća i sloboda kakvu odavno niste osetili.
Neke nove stvari u vezi obrazovanja, putovanja, ideala, uverenja...
Pomoć dolazi iznenada i na prvi pogled niodkuda...
Za sada toliko...

Mesec u Strelcu će večaeras u 21:22 CET biti u kvadratu sa Neptunom u Ribama
Teško je biti praktičan sa ovom energijom....Subota je....vikend....ko još mari za praktičnost (sem ako mora)....Mami ovaj kvadrat  izaziva da budni sanjamo, da "uhvatimo maglu" i nestanemo...da odlutamo negde...Obično to je neki zamišljeni oblak, naš unutrašnji svet....tamo gde nam je lepše nego što je stvarnost....K'o poručen je ovaj aspekt za umetnike (ako su budni), za stvaranje...jer mašta može svašta. Međutim ova energija nosi sa sobom laži, obmane...teško je sa ovom energijom razdvojiti stvarnost od fikcije...Gubitak realnosti...Lakše je pobeći nego se suočiti sa realnim svetom...

"Imam previše fantazija da bih bila domaćica. Mislim da sam ja zapravo fantazija."
Ja i dalje slušam muziku...pišem ovaj tekst....kuvam ručak....malo sam usisavala :), čeka me veš za peglanje....Nisam pogledala vesti...niti ću...
Kada postavim ovaj tekst....isključujem se...
Peglanje nije moja omiljena disciplina, ali nije teško kada se mora...
Postaviću dasku ispred TV...i malo ću da bindžujem filmove :)
A možda samo pustim mašti na volju....i ko zna gde će me odvesti...
Želim vam lep vikend!




Нема коментара:

Постави коментар