четвртак, 21. октобар 2021.

Na Jupiterov dan ....priča o nebeskom mužu (Jupiter) i nebeskoj ženi (Juno)...

 


Moto dana:
Ljubav je životna avantura...

Zvezdani(n) zapis 3325

Četvrtak Dan Jupitera.
Jupiter je u Vodoliji na 22°20’

Nisam mislaila danas da pišem...ali jučerašnji razgovor sa nekim ko redovno čita ovaj blog mi je promenio mišljenje...Zapravo, ovih dana u razgovorima sa "starim" klijentima mnogo toga sam saznala o sebi...i sve je mnogo lepo...

I danas pišem za sve vas ali i za vas Strelčeve, podznak Strelac, Ribe, podznak Ribe....pogađate zbog Jupitera...Svi mi imamo negde kuću Strelca i kuću Riba...njima takođe vlada Jupiter! Juče sam pričala sa devojkom Ovan/Vaga, sa 5.kućom (ljubav, zabava, uživanje, odmor, hobi, kreativnost, deca...) u Ribama i 3.kućom (misli, reči, komunikacija...) u Strelcu...pričale smo naravno o svim tranzitima ali sa posebnim osvrtom na Jupitera...

Jupiter je od nedavno direktan...i to znate!
Od 19.oktobra (na Marsov dan) dok je još bio u stanici Jupiter je u trigonu sa Marsom u Vagi, tu energiju osećamo još uvek još uvek možemo da kažemo - Sreća je dostižna i možda još uvek u tragovima osetimo i trigon Jupitera i Sunca u Vagi od 15.oktobra (na Venerin dan) i još uvek nam ove energije poručuju da - Život je lep...



Da li se sećate priče o Juno?!
Prvi put sam ga spomenula u maju 2015.godine.

Juno..... i jedno venčanje :)


Pisala sam od tada povremeno o Juno, najčešće kada sam imala potrebu da pišem o nečemu što je lepo...kao što je bilo ovo venčanje!!!

Danas ponovo pišem jer su Juno u Strelcu i Jupiter u Vodoliji u sekstilu...
Egzaktno sutra u 04:50 CET

Juno je u Strelcu od 18.decembra 2020.

U mitologiji Juno je Jupiterova žena. 
Juno je vrlo sličana Veneri... i zato je ovaj asteroid vrlo zanimljiv za astrološko istraživanje....
Juno je boginja ljubavi, istinske (prave) ljubavi, srodnih duša...
Juno je povezan sa brakom, vezama, ženama, porođajem.... 
Juno je povezan i za druge veze koje imamo, poslovne, prijateljske... 
Dakle, predstavlja bračnog partnera, ali i svakog partnera sa kojim smo u nekoj dužoj vezi...




Gde je Strelac tu su ideali..ovde zbog Juno ideali - ideal partnerskih odnosa! 
Ako su partneri zadovoljni brakom ili idealom koji brak (za njih) predstavlja onda je ovaj tranzit za njih povoljan. Posebno ako žele više od braka, ako žele da istražuju, da šire vidike (zajedno). Problem nastaje ako jedan od partnera želi više a drugi je zadovoljan onim što ima...
Energija Strelca voli slobodu, širinu, životnu avanturu...Kada je Juno u Strelcu (ili rođeni sa Junom u Strelcu) želimo da budemo sa partnerom koji deli ista uverenja, ideale...kao i potrebu za avanturom opet ću naglasiti životnom avanturom...
Za one koji su sami ili nisu u braku, partnerskoj vezi ovaj tranzit Juna kroz Strelca bi mogao da vam na životni put "dovede" nekog stranca ili nekog drugačijeg porekla, drugačije kulture, vere...Nekog vrlo obrazovanog, nekog ko putuje ili dolazi sa puta, nekog sportistu...zapravo sve što je u simbolu energije Strelca!



Juno sekstil Jupiter
Već sam napisala da je Juno u mitologiji bila Jupiterova žena. Juno je bila verna žena, što se za muža Jupitera nije moglo reći, naprotiv on nije bio veran muž!
Ovde u ovom aspektu Juno i Jupiter sarađuju i već je jasno da je ovaj aspekt povoljan za bračne i partnerske odnose. Vreme je da podelite ideje, ideale..Vreme je za optimizam u vezi...i neku avanturu (zajedničku :), prevara nije opcija!!!
Za one koji nisu u vezi...možda je vreme da upoznaju nekog sa kojim će deliti iste ideale kada je brak u pitanju (da li je "papir" bitan ili nije...da li je brak institucija...itd. itd.)....

Poslednji put smo imali ovaj aspekt (nisam pisala tada o njemu, bilo je to vreme stelijuma u Strelcu i stelijuma u Jarcu) 16.decembra 2020. Juno je tada bila na 29° Škorpije, Jupiter na 29°, dakle pred sam prelazak Juna u Strelca i Jupitera u Vodoliju! Tada su mnogi brakovi i veze bili na prekretnici...a i oni koji su bili sami bili su na preketnici! Povežite ove datume...

Poznati sa Juno sekstil Jupiter: Albert Einstein, Salvador Dalí, Angela Merkel, Sophia Loren, Leonard Cohen, Vivien Leigh, Kate Bush, Blake Lively, Prince William, Duke of Cambridge, Carla Bruni Sarkozy, Gwyneth Paltrow,  Kylie Minogue, John Travolta, Barack Obama, Recep Tayyip Erdogan...
Poznati sa Juno u Strelcu sekstil Jupiter u Vodoliji: Rika Zaraï, Heidi Klum, Agatha Christie, Monica Lewinsky, Ted Turner, Oliver Reed, Beatrix of the Netherlands, Haakon, Crown Prince of Norway, Queen Sofía of Spain...





Mesec je u Biku od juče u 21:59 CET

Iza nas je Pun Mesec u Ovnu...još uvek je u punoj fazi...ali sada u opadanju... 
Mene je mesečina probudila i noćas...bilo je to kao da sam rukom mogla da dohvatim Mesec (slika na instagram i FB priči)...

Mesec u Biku nas usmerava na ono što volimo, usmerava nas na sva naša čula...i poručuje nam da uživamo...Ono što ova energija ne voli su promene...

Uskoro će Mesec biti egzaktno u kvadratu sa Saturnom u Vodoliji i eto nama D-mola...ili neko smirenje posle naleta energije u vreme Punog Meseca u Ovnu...To je ono osećanje kada dođe posle neke euforije...pa negde izazove tugu, osećanje usamljenosti...osećanje neke težine i praznine..."Radi" ova energija još od jutros...i sigurna sam da ima vas koji bi ste radije ostali u krevetu sasvim pokriveni i preko glave...ili ovaj tekst i čitate iz kreveta...I ja sam ustala mnogo teže nego juče...ali sam ustala...I ovde ću vam ponoviti ono što često ponavljam...ne radi jedan aspekt sam...Tran Mesec u Biku je u trigonu sa mojim Nat Plutonom i ja sam istog trena ustala kada sam pomislila da bih ostala onih čuvenih još pet minuta u krevetu...Tran Sunce u Vagi (na ASC) u sekstilu sa mojim Nat Uranom i ja sam đipila iz kreveta rešena da nešto promenim danas :))...
27 minuta posle ponoći Mesec će se sresti sa RUranom u Biku...uplovićemo u petak razdrmani :)). A sekstil Meseca sa Neptunom u Ribama u drugom delu dana biće ko poručen za predah i odmor i uvod u vikend...




 






Нема коментара:

Постави коментар