четвртак, 23. септембар 2021.

Ljubavna klackalica...Venera opozicija Uran...zajedno sa RSaturnom T-kvadrat....


Moto dana:
Ja bih tamo gde su mi misli


Zvezdanin zapis  3300

Četvrtak. Dan Jupitera.
Jupiter je u Vodoliji na

Juče sam napravila veliku grešku! Sredom vlada Merkur a ne Jupiter...Izgleda da mi je baš taj Merkur u Vagi iz senke na mom ascedentu pobrkao lončiće....Malo on, malo telefonski pozivi....

Bilo kako bilo i juče i danas je aktuelan trigon baš ovih planeta...Merkura vladara srede (juče) i RJupitera vladara četvrtka (danas)!!!

Uprkos svemu ja pokušavam da prizovem lepe misli, nadam se i da ih prizivate i vi...
Uprkos teškim vestima o zveckanju oružja, zemljotresima, smrti poznatih (jutros je preminuo glumac Nenad Nenadović) ali i onih koji poznati nisu ali nama mnogo znače....radi kvadrat Saturna i Urana...uprkos ljubavnim jadima, brigama, tugama, šokovima....radi T- kvadrat Venere, RUrana i RSaturna...uprkos teškim, negde i opsesivnim mislima...radi kvadrat Merkura i RPlutona....Teška neka nedelja, mesec, godina...

Kažu da šta nam je u mislima to postaje naš život, zato mislite misli koje želite da doživite u životu!!!!


Izazov ili prepreka...


"Ljubav se ne može naći tamo gde je nema,
niti se može sakriti tamo gde je ima"


Danas na zvezdanom nebu:
23.septembar 11:40: Venera opozicija Uran


Pripremila sam vas odavno na ovaj tranzit!

Prvi put sam ga spomenula 26.avgusta...zbog Venera inkonjukcija Uran koja se dogodila 28.avgusta!!!
Bila je to inkonjukcija Venere u Vagi i RUrana u Biku na 14°45’ , inkonjukcija koja ide ka opoziciji!
I stigli smo do opozicije!

Sadašnja dešavanja možete povezati sa dešavanjima sa kraja avgusta!
Tema dana tog 26.avgusta bila je Ljubavna afera...
Dakle, još od kraja avgusta ste znali za ovu sadašnju opoziciju!
I šta god da vam se dogodilo ili se događa bez obzira na Uranova iznenađenja neka dešavanja i nisu i jesu iznenađenje!!! Nisu sasvim iznenađenje i zbog retrogradnosti Urana!


TI tamo - JA ovde...neko je na pogrešnom mestu
Venera opozicija Uran...


Spomenula sam ovaj tranzit 01.septembra u Zvezdama u septembru - T-KVADRAT
Naglasila sam tada da će Venera biti okidač za kvadrat Saturna i Urana!
Tako je i bilo...i još uvek je...
Prvo je Venera bila (i još uvek je) u kvadratu sa RSaturnom 17.septembra i danas je u opoziciji sa RUranom u Biku....RSaturn i RUran su u kvadratu i biće u kvadratu sve do početka sledeće godine!

Ludilo...

Opozicija Venere i Urana najčešće ima efekat koji se zove iznenada k'o grom iz vedra neba!!!
Ovaj tranzit unosi nemir i nervozu i tamo gde to nikako ne očekujete!!!
Mnogo se rizikuje pod uticajem ove energije...
Već ste u problemu ako pomislite da je "trava tamo negde zelenija"

Uran je ovde taj koji vas poziva, mami na ludost...na rizik, na buntovništvo...
On je taj koji želi da menja status quo, rutinu, dosadu...on je taj koji vas inspiriše da probate nešto novo ovde u opoziciji i vrlo rizično!!!



"Naposletku, ti si navek znala da sam svirac...
I da je nebo moja livada...
Da me može oduvati najblaži Nemirac...
Da ću u po reči stati...
Da se neću osvrtati...
Nikada..."

Sa ovom opozicijom
-promeniće se i izgubiti ravnoteža u postojećim odnosima!
-neki odnosi i veze se naglo završavaju...iznenada i bez najave!
-najčešće se drastično menjaju neki odnosi i veze!

Sa ovom opozicijom 
-mogu vas privući ljudi koji se mnogo i drastično razlikuju od onih koje ste ranije sretali ili upoznavali
-mogu vas privući buntovnici, čudaci, neprilagođeni
-obično se preskoči faza upoznavanja i uskoči u fazu planiranja budućnosti, venčanja, rađanje dece itd. itd.

Dakle, ovaj tranzit je za nekoga izazov za nekoga prepreka...
Za nekoga je sloboda i oslobađanje za drugu stranu tuga i šok!





Mesec je u Ovnu na 27°

Ko je mogao prespavao je kvadrat Meseca i RPlutona u Jarcu i opoziciju Meseca i Merkura u Vagi...Mnoge su baš ove energije jutros pre svitanja probudile...

Mars vladar Ovna srećom ide ka trigonu sa RSaturnom u Vodoliji (aplikacioni - dolazeći aspekt). To je onaj tranzit koji traje nešto duže i pre i posle egzaktnog uticaja (25.septembar egzaktno)...to je ona energija Izdržati sve....ili kako sam napisala pravi aspekt u pravo vreme, aspekt - Kao ptica feniks...

Mesec je od 04:04 do 14:38 u praznom hodu...odmorite dušu...
Mesec će preći u Bika u 14:38....
Pokušajte da uživate u svim čulima...jer takava je energija Bika!




Sasvim mali krug nama dovoljno velik
To je samo naš svijet, naš privatni svemir
Sazviježđe smo kad se spojimo








Нема коментара:

Постави коментар