недеља, 18. фебруар 2018.

Kanal najčistije ljubavi....Sunce i Merkur u Ribama....




Nedelja je, dan kojim vlada Sunce....
Sunce sada na 29* Vodolije....večeras u 18:18 CET prelazi u Ribe...
Merkur je već prešao u Ribe u 05:28 CET
I tako danas od 18:18 u Ribama: Sunce, Merkur, Venera, Neptun, Kiron i Mesec (danas do 13:04 CET kada će preći u Ovna)
Mesec će danas biti u trigonu sa Jupiterom u Škorpiji egzaktno u 23:13 CET!!!
Lapa energija za kraj dana, za kraj nedelje i početak sledeće....
Samo, tak da nagovestim....od 01:15 noćas Mesec će biti u kvadratu sa Saturnom u Jarcu...neko će se probuditi neraspoložen....Nedajte se....to je samo ponedeljak :)))

Mene je ovih dana zadesila prava zbrka sa tehnikom....najviše me je namučio Lap Top....Raspametio me je Tran Uran (kvadrat MC, opozicija ASC)....Svi oni koji očekuju da im odgovorim na pisma....odgovoriću čim se malo sredim i obavim sve ono što nisam stigla zbog muke kroz koju sam prošla....jedva oči držim otvorene, celu noć sam radila na Windows 10, drajverima i sl. :((

Nedavno sam napravila zbrku :( ....u izveštaju za ovu nedelju u kojoj smo, ja sam ispustila dva datuma 17. i 18.februar....Na FB su me upozorili ali ja ni tada nisam bila svesna greške!!! Sada je ispravljam, mada u mesečnom izveštaju postoje:

17.februar 12:20: Mars kvadrat Neptun
17.februar 13:27: Sunce konjukcija Merkur
18.februar 05:27: Merkur ulazi u Ribe
18.februar 18:17: Sunce ulazi u Ribe

O kvadratu Marsa i Neptuna sam pisala....

Juče su Sunce i Merkur bili u konjukciji na 28* Vodolije...
Njihov susret pre prelaska u Ribe!!!
Ulaskom (danas) u Ribe oni zajedno nastavljaju put kroz energiju Riba....
Mi smo ono što mislimo!!! Svaka konjukcija Sunca i Merkura baš to potencira!!! Znak će samo obojiti misli, ali i sve drugo vezano za ove planete....Merkur je nebeski glasnik, Sunce je pored svega ostalog naš ego!!! Konjukcija uvek pojača osobine obe planete!!!
Ova konjukcija je bitna po tome što je moguće da ste doživeli ili ćete tek doživeti neko objašnjenje situacije u kojoj ste bili neko vreme unazad posebno u vreme Mladog Meseca i pomračenja Sunca!!!
Već danas kada Sunce i Merkur budu u istoj energiji (znak) u Ribama kreće nova priča!!! Ribe su poslednji znak zodijaka, završava se jedan ciklus i počinje novi i za Sunce i za Merkura!!!
Prvo će Merkur završiti ciklus (tranzit kroz sve znakove) 06.marta i preći u Ovna, Sunce će u Ovna preći 20.marta!!!





Dakle od danas kreće energija Riba....

Sunce u Ribama (tranzitno)

(za one koji neznaju kroz koju kuću prolazi Sunce u Ribama):

Tranzit Sunca u Ribama za horoskopske znake....

(za one koji znaju kroz koju kuću im prolazi Sunce u Ribama):

Sunce u tranzitu kroz natalne kuće....


Sunce će praviti neke aspekte u tranzitu kroz Ribe:
25.februar 18:45: Sunce sekstil Saturn

04.mart 14:53: Sunce konjukcija Neptun
11.mart 12:56: Sunce sekstil Pluton
13.mart 21:05: Sunce trigon Jupiter
20.mart 17:15: Sunce ulazi u Ovna!!!



Merkur je takođe u Ribama....

Merkur će praviti neke aspekte u tranzitu kroz Ribe:
21.februar 21:23: Merkur sekstil Saturn
25.februar 13:25: Merkur konjukcija Neptun

01.mart 06:42: Merkur sekstil Pluton
02.mart 14:04: Merkur trigon Jupiter
04.mart 19:04: Merkur konjukcija Venera
06.mart 08:34: Merkur ulazi u Ovna!!!


"Mi putujemo, neki od nas zauvek, kako bismo videli druge države,
 druge živote, druge duše." 
Anais Nin (Sunce u Ribama)




Нема коментара:

Постави коментар