уторак, 17. фебруар 2015.

U susret Mladom Mesecu u Vodoliji..."Sa one strane vremena staro pitanje da l' sam ničiji il' svačiji"

Dan je ostao bez kremena
tinja svitanje
i zov je ptičiji drugačiji
sa one strane vremena staro pitanje
da l' sam ničiji il' svačiji



Po čemu je poseban i drugačiji ovaj Mlad Mesec...
Poseban je jer će se dogoditi na poslednjem stepenu 29*59' i poslednjoj sekundi znaka Vodolije...i samo jedan minut pre prelaska Meseca u Ribe i tri minuta pre prelaska Sunca u Ribe!!! 

Da li ste ikada skakali sa neke stene u vodu, ili sa skakaonice u bazen...Ja sam nekada davno trenirala plivanje i naravno imala sam bezbroj takvih skokova u bazen. 
Najinteresantniji su skokovi na takmičenjima kada se čeka zvuk pištaljke kada se zaustavlja dah i čeka....pištaljka ili pištolj se oglase i onda skok :)). Kakvo je to uzbuđenje bilo :)). I dan danas kada skačem u neku vodu čujem zvuk pištaljke i publiku koja navija :)).

San je kao lađa ukleta
tamom nošena
preko prevoja i planina
ko mirnu luku ugledam polja košena
krune šeboja i malina

Da se vratim na priču o Mladom Mesecu...
I ovde je vrlo slična priča Mesec i Sunce se u jednom trenutku nalaze na istom stepenu (konjukcija) i to je zapravo Mlad Mesec...imamo ga svakog meseca i to realno nije ništa posebno... Svakog meseca imamo energiju Mladog Meseca i energiju novog početka... Mesec kreće u nov ciklus...
Ovako možete da zamislite....Mesec i Sunce zajedno na nekoj steni u energiji Vodolije...spremni za skok (promena znaka)... u trenutku oni su na 29*59' Vodolije - 12:47am CET...zaustavljaju dah i "skaču" ali prvo će "skočiti" Mesec - 12:48am CET za njim i Sunce - 12:49am CET



Da, opet sam snio košute
sedefne vode i jablana red
o da, mjesec u mjeni požude
i poljubac njen ko bagremov med


Tehnički Mlad Mesec je u Vodoliji....
U mnogim programima za izračunavanje natalne karte ako ukucate vreme 12:47am CET dobićete sliku gde piše da su Mesec i Sunce na 0* Riba... softver sam zaokružuje stepen....
Ovaj Mlad Mesec realno jeste u Vodoliji ali sa jednom nogom već u Ribama....tako najbolje mogu da vam dočaram ovu pojavu. Ili tako ili kako sam već opisala kao skok sa stene...
Može i ovako za one koji ne vole skakanje :)). Na nekom ste pragu...ispred vas su vrata otvorena već....jednom nogom ste zakoračili tamo gde vode ta vrata...Kako su Ribe u pitanju to može biti neki oblak...Jer Ribe su i voda (more, okean...) ali i kosmos, duhovnost....
Taj trenutak u kome su Mesec i Sunce još u Vodoliji je jak i ta energija Vodolije je takođe jaka, energija koja voli slobodu, koja traži od nas da se nečega oslobodimo...Čega? Svega onog što nas sputava, što nas ograničava ili što donosi osećanje ne slobode....Ispred je sasvim drugačija energija, energija Riba, energija nepoznatog, mističnog, duhovnog, tajnovitog....nije ni čudo što će se mnogi osetiti drugačije, možda i napeto....Iz slobode (Vodolija-vazduh) u nepoznato (Ribe-voda)....
Ipak to je samo trenutak....realno najpre Mesec za njim i Sunce prećiće u znak Riba...sa njima naravno i mi... Mesec će u Ribama ostati do 21.Februara u 12:12am CET... 
Sunce će u Ribama ostati duže mesec dana sve do 20.Marta u 11:45pm CET!!!
Između ova dva datuma...19.Februar i 21.Februar je 20.Februar kada će se dogoditi još jedna promena znakova. Najpre će Mars u 1:11am CET preći iz Riba u Ovna....kasnije uveče 9:05pm CET i Venera će iz Riba preći u Ovna....
Napisala sam već negde i pre proleća stići će nam proleće :))).

Dlan je kao mapa lutanja
srce skitnice traga čitav vijek
za čudima
kad zapadnem u ćutanja
talas žitnice nosim kao lijek
u grudima

U dva dana dve veće promene energija...
19.Februara posle Mladog Meseca u Vodoliji imaćemo nekoliko planeta u Ribama:
Sunce (0*), Mesec, Neptun (7*), Kiron (16*), Venera (28*) i Mars (29*)...Rođeni tog dana imaće stelijum planeta u Ribama...Za sve ostale to će nešto značiti... Tamo gde se nalaze sve ove planete "nešto" se događa.... Neki stvarni događaj ili samo psihološki uticaj ali je nešto...
Gledam kod sebe....osim promena znakova kod mene je i promena kuća....19.Februara Mlad Mesec se dešava na 29* Vodolije tu je i vrh moje 5.kuće....tu očekujem promenu...Onda će Sunce i Mesec da se pridruže Neptunu i Kironu.....a Mars i Venera će tog dana preći iz 5.kuće u 6.kuću i preći će iz Riba u Ovna....Dakle ja očekujem veće promene....Posebno kada Mars i Venera pređu u 6.kuću....Aspekti koje će ove planete praviti takođe nagoveštavaju burne promene...ja sam spremna... Mir i suzdržavanje koje vama često predlažem ja ću sigurno praktikovati...pa šta bude :-))).
Pogledajte gde su ove planete: Mesec, Sunce, Mars i Venera u vašim horoskopima tog dana 19.Februara...imate sve stepene, satnice i sa malo znanja i iskustva uspećete...Ko to iz bilo kog razloga ne želi ima nedeljni horoskop za sve znake i tu može da pogleda prilično uopšteno ali i dosta tačno....
Još nešto....ovaj Mlad Mesec u Vodoliji je drugi po redu....imali smo već jedan 20.Januara. I taj Mlad Mesec je bio interesantan dogodio sa na 0*09' Vodolije...Ja sam vas tada pitala: Da li ste spremni za novi početak?  To je bilo skoro pa možete da se setite i zaključite po čemu su posebna ova dva Mlada Meseca..... I ja vas opet mogu pitati isto: Da li ste spremni za novi početak???

Eto dragi moji to je to :))
Ničija i svačija :)))

  Ničiji i svačiji 

"sa one strane vremena staro pitanje
da l' sam ničiji il' svačiji"

 

Нема коментара:

Постави коментар