понедељак, 13. октобар 2014.

Walking on Sunshine ....



Nisam odavno, ali jutros sam na zidu FB zapisala nešto pre nego što sam ovde i zavirila :-D.
Tako mi "došlo"....a "došli" su mi zapravo neki lepi aspekti od jutros....
Pišem već neko vreme nedeljni horoskop za Tracaru.com i setim se da optimizam treba širiti svuda :-D. Zato evo copy-paste:



Dobro jutro :-))
Mesec je od jutros u Blizancima...."jutros je lumpo'vo po Kini"...
Jutros je on u opoziciji sa Marsom, neki su se probudili sa prvim petlovima, neki još i ranije . Međutim obećava on zajedno sa Suncem (trigon) osim te jutarnje nervoze i neki mir i ravnotežu... Lepa druženja, razmenu misli i reči....Tu je i "Marfi" Merkur da "začini svaku čorbu"
Venera ta Boginja ljubavi danas menja stepen i kasnije danas zajedno sa Jupiterom uneće malo (ili više) radosti u naše živote... I ne samo radost, već i optimizam, pozitivan i prijateljski stav... 

Vreme je za druženje, možda i neko putovanje, obrazovanje....ali i romantiku
Želim vam da se zaljubite u nekog ili u nešto ....
Iskoristite dan...
Ja odoh da pišem....
♪ ♫ ♪ ♫.
"Walking on Sunshine"
"You are my sunshine"



Walking on Sunshine 

 

Нема коментара:

Постави коментар