петак, 26. септембар 2014.

Energija Vage ovih dana.....i energija ti i ja....

Skoro pa kraj meseca...
Danas su Sunce, Mesec, SMČ i Merkur u Vagi...
Sunce je tu od pre neki dan, na nebu ga baš i nema :-((, Mesec je od srede, Merkur će biti tu do nedelje - jaka energija Vage ovih dana... Pisala sam o njoj....

Mesec je u Vagi danas do 16:29pm CET kada će preći u Škorpiju...
Sada dok pišem ovo Mesec i Merkur su u konjukciji, i to je poslednji aspekt Meseca koji će praviti pre prelaska u novi znak...aspekt koji prosto mami da se piše...aspekt za razgovor, poruke...

Energija ja - ti.....
SMČ - Severni Mesečev čvor u Vagi i retrogradan...
:-))))
Oba i SMČ i JMČ su iz Škorpije/Bika prešli u Vagu/Ovna 22.Marta ove godine....
Evo šta sam tada pisala: "Mnogi će balansirati između: SMČ (severni Mesečev Čvor) u Vagi, JMČ (južni Mesečev Čvor) u Ovnu! Balansirati između mira, kompromisa... (Vaga) i besa, ljutnje... (Ovan), između priče oni drugi - vi, ti (Vaga) i ja, ličnost (svako od nas Ovan), između potrebe da se sarađuje (Vaga) i potrebe da se izdvoji, takmiči, nadmeće (Ovan), između potrebe za tolerancijom, diplomatijom, kompromisom (Vaga) i potrebe sada i odmah, nestrpljenje, nemir (Ovan). Ovde su u pitanju odnosi, veze i one ljubavne i one druge (a značajne)". 

Mesečevi čvorovi....
Tamo gde vam se nalazi SMČ (20* Vage) u horoskopu imaćete potrebu da napredujete. Sada je SMČ u konjukciji sa Mesecom i Merkurom u Vagi...SMČ je retrogradan....opet neka prošlost...
JMČ je preko puta u Ovnu na 20* i on je naravno retrogradan i u konjukciji je sa RxUranom u Ovnu!!! I on vraća unazad!!!
Ovde su u opoziciji SMČ/JMČ i nešto na temu JA - TI ili JA - VI, svi odnosi jean na jedan ili jedan i oni drugi (ljudi preko puta vas)...
 
Ja - Ti...
SMČ priča priču o vašim vezama, odnosima i emotivnim i onim drugim, priču o TI, (Vaga), JMČ priča priču o individualnosti, priču o JA (Ovan)....I svako "vuče" na svoju stranu....Pitanja su: Ja ili drugi, ja ili ti, ja i ti zajedno? ... Da li prvo ja a onda svi drugi, da li da se takmičimo (Ovan) ili da budmo za saradnju (Vaga), da li će preovladati nestrpljenje ili tolerancija, diplomatija, da li možemo zajedno? 
Ne znam, pogledajte gde se nalaze i znaćete više....
Šta rade vladari Mesečevih čvorova?
Venera vladar Vage za sada miruje, nalazi se u Devici i sprema se da pređe i ona u Vagu. Mars vladar Ovna je u Strelcu i neko vreme unazad u kvadratu sa RxNeptunom u Ribama....


I da se vratim na energiju Vage...
Ovih dana svi smo u nekoj fazi rešavanja nekih odnosa....Zbog vladara Vage Venere to su i emotivni odnosi, ali Vaga priča priču o svim odnosima-vezama koje imamo sa ljudima preko puta nas....
Pre neki dan imali smo energiju Mladog Meseca i ona je sve ovo još i više stavila u prvi plan!!!
Sunce je u ovoj energiji (Vaga) i biće još sve do prelaska u Škorpiju 23.Oktobra....dakle biće još reči o odnosima.... Tu je i gore pomenuti SMČ (Vaga), Merkur će koliko prekosutra preći u Škorpiju, ali će ponovo zbog retrogradnog hoda preći u Vagu (10.Oktobar)...Venera u ponedeljak prelazi u Vagu....Još ćemo mi pričati o odnosima....

Za sada imajte na umu da je Mlad Mesec u Vagi započeo neku svoju priču o ODNOSIMA....kod svakog od nas NEGDE.....a to je u energiji Vage u toj kući...koja je znaćete kada pogledate u svoju natalnu kartu...
 
U Vagi je ovako kako je :-))) preko puta je osim JMČ i RxUran u Ovnu....
RxUran u Ovnu je takođe aktivan.....od juče je u jako lepoj energiji trigona sa Jupiterom u Lavu... Od srca vam želim iznenadnu sreću.... Gde je ona? Ne morate daleko....ona je u vama, ovaj aspekt bi trebao da je aktivira!!! Ok, RxUran je u opoziciji sa SMČ i nije baš lako... neki odnosi su uzdrmani... Od skoro je i Pluton krenuo napred, krenulo je i čišćenje ali opet je "krenuo" i onaj čuveni kvadrat sa RxUranom... Najavila sam ga u tekstu: Per aspera ad astra...ili "Preko trnja do zvezda".... u susret nekim tranzitima i aspektima... U njemu sam najavila i još neke aspekte i tranzite... jedan posebno lep i atraktivan - Veliki vatreni trigon... Rešavaćemo mi još neke odnose....ili će oni rešavati nas :-))). Pre tog čuvenog kvadrata Uran/Pluton imaćemo ovaj Veliki vatreni trigon.... pa kom obojci a kom opanci...:-)))...

Merkur će preći u Škorpiju....Venera u Vagu.....


 

Ti i Ja

 

Нема коментара:

Постави коментар