субота, 22. фебруар 2014.

Danas na nebu.... "Život je more"....

"Život je more"....




Mesec je na 29* Škorpije dok ovo pišem... blizu Saturna ali ipak i dovoljno daleko ... kako za koga...

Ja sam se jedva probudila jutros... Krevet mi se učinio kao najlepše mesto na svetu....Ipak ustadoh nekako :-))). Muzika, prva jutarnja kafa i cigareta i ceđeni grejp su mi ipak pomogli da se razbudim...

Mesec iz Škorpije prešao u Strelca....
I evo ga dok sam napisala ovih nekoliko redova Mesec je prešao u 11:11am CET u STRELCA!!! Optimizam, radost, potreba i potraga za istinom, vizije, široki vidici, putovanje duše...? Od svega po malo ili puno....već prema aspektima!!!

A Mesec DANAS.... u 6:15pm CET formiraće POSLEDNJU ČETVRT.... faza pre Novi Mesec u Ribama 1.Marta.
Mesec u Strelcu na 4*, Sunce u Ribama na 4* u KVADRATU - Poslednja Četvrt!!! Manji zastoj, manje prepreke, vreme za neko završavanje, dovršavanje onog što je započeto poslednjim Mladim Mesecom u Vodoliji 30.Januara.... Svetlost se smanjuje....i naša energija je u opadanju...Uskoro će novi Mlad Mesec i novi početak... dotle treba završiti započeto...
***Ova faza nešto više utiče na Strelčeve, Ribe, Blizance i Device....i na sve nas koji imamo neke planete u rasponu od 2-6* u ovim znacima....

Šta ima još zanimljivo na nebu....
*Vrlo brzo posle toga imaćemo i Mesečev kvadrat sa Neptunom u Ribama.....
*Sunce i Neptun sve bliže i bliže....
*Kvadrat između retrogradnog Jupiterau Raku i Urana u Ovnu sve jači i egzaktniji....
*Retrogradni Merkur u Vodoliji muči mnoge od nas...Javljaju mi sa svih strana svoje utiske i vrlo je napeto koliko mogu da primetim... Mene je izmučio samo tako... Internet spor pa u prekidima, Lap-top još sporiji...Nešto komplikovanija komunikacija....
Mars i Saturn usporavaju pred njihov zaokret prvih dana Marta...

Između snova i jave.....
*Neko će biti uznemiren, neko iznenađen, neko željan slobode sve više i više....sve više je onih koji su spremni za neki skok....Na mnoge dodatno utiče današnja Poslednja Mesečeva Četvrt, izluđuje ih retrogradni Merkur...

*Sa druge strane tu je jaka potreba za snom i sanjanjem....za kreativnošću... Neke od vas su možda posetile muze...ili će vas tek posetiti....Pokušajte da se setite snova koje budete sanjali ovih dana.... neki odgovori su u njima....

Kako god....plivajte najbolje što umete....dolazi veme promena....


"Nije mi srce plašljiva srna,
ja se ne bojim velike vode"...

Život je more


Нема коментара:

Постави коментар