субота, 15. фебруар 2014.

Dan posle....Love in the air...

A danas sve same promene na ZVEZDAN(in)OM ...:-)))....



Mesec i Sunce.....
Prva je bila noćas...Pun Mesec u Lavu.... ja sam bila budna sa razlogom....I da ništa nije slučajno pa ni dugi razgovor preko Skype rekle su noćas zvezde....:-))). Mesec u Lavu - emocije... "preko žice" - Sunce u Vodoliji... Zdušno je pripomogao i RMerkur u Vodoliji.. :-))).

I Sunce se naoštrilo... noćas egzaktan trigon sa Marsom u Vagi....držalo me budno dugo posle razgovora :-))). Moćna je to energija.... sigurna sam da ste je osetili na neki način....

Mesec....
***Mesec je jutros promenio znak .... u 8:25am CET prešao u DEVICU i ja razmišljam, analiziram, sve onako na "sitna crevca" šta to bi .....:-))). Šta god bi lepo jeee!!!
Mesec opozicija Neptun.... danas kasnije....sanjanje na javi :-))).....

***Od jutros su i Merkur i Sunce u zagrljaju (konjukcija)....i to je moćna energija.... ona koja hoće nešto da KAŽE...

LOVE IS IN THE AIR 

 

Нема коментара:

Постави коментар