среда, 27. јануар 2016.

Ne moraš da voliš ono što ja volim ali ne ubeđuj me da ne volim ono što ti ne voliš...





"Ako nekoga mrzi mnogo ljudi, to mora da je dobar čovek."
  "S vremenom zamrzimo ono čega se plašimo." - William Shakespeare

U našem jeziku se odomaćila jedna reč HEJTERI...Sigurna sam da znate odakle potiče ta reč ipak da se podsetim...na engleskom hate - mržnja! Da li bi prikladnija reč na našem jeziku bila MRZITELJI... U svakom slučaju ta reč predstavlja nekog ko mrzi nekoga ili nešto...Druga priča su kritičari, posebno oni čije su kritike objektivne i konstruktivne....samo ovde nije reč o njima...

 "U mržnji je strah." - Nietzsche
Hejt ili mržnja nastaju kada se neznanje i strah udruže....
(ovo se odnosi na sve ono što neko ne voli, mrzi, ne uvažava...)
Kada nešto ne poznaješ, nemaš dovoljno znanja o tome to ne znači da je to nije dobro, da je loše, da nije nauka i sl.  i da to nešto ili nekog treba da mrziš....unižavaš, omalovažavaš. Pozadina mržnje je uglavnom strah ili neznanje ili i jdeno i drugo...
Mržnja je intezivno osećanje....Mržnja prema nekome ili nečemu je samo ispoljena mržnja prema sebi....Što neko intezivnije mrzi sebe, intezivnije mrzi druge...
Drugim rečima ko voli sebe, teško može mrzeti druge ljude...

Ovo je astrološki blog....samo kratko ću se osvrnuti na činjenicu da ima onih koji ne vole astrologiju, koji su protiv astrologije...Moje mišljenje je da svako ima pravo na svoj stav... poenta je "živi svoj život i pusti druge da žive svoj..." Ne moraš da voliš ono što ja volim ali ne ubeđuj me da ne volim ono što ti ne voliš... i to je to. Nemam nameru da "branim" svoj stav...niti da nekog ubeđujem u nešto. Ovaj Blog je moj stav u odnosu na astrologiju, ja nemam potrebu da objašnjavam zašto astrologija... Kada bih sada krenula da pišem u "odbranu" astrologije to bi po meni (ovo je samo moje mišljenje) bilo da sumnjam u svoj stav.... Mene ne dotiču oni koji "bacaju hejt"...ovaj izraz sam pročitala negde na internetu :))

Ovo je najkraće moguće moj odgovor na pitanja koja su mi stigla koja se svode na to... šta ja mislim o nekim tekstovima gde se "napada" astrologija!!!

Нема коментара:

Постави коментар