петак, 19. јул 2013.

Mesec odapeo strelu.....da li je veće bolje....energija vode se neda...

***Mesec je u Strelcu danas.... Optimizam je lajt motiv danas. Potreba za pronalaženjem ISTINE ma kako to zvučalo... potraga za vizijom, idealom... širom slikom svega što nas okružuje, detalji i detaljisanje nije na meniju... Nove AVANTURE (životne, emotivne....svakakve....), nova iskustva to nam poručuje ovaj i ovakakv Mesec. Budite SPONTANI šapuće vam on na uvo....preterujte u svemu, ne planirajte život....odapnite strelu...pa kuda stignete... Hoće li svi čuti ovaj poziv....možda hoće, ali da li će ga svi slediti....Naravno to zavisi od karaktera i od natalnog horoskopa svakog od vas... Ono što ovaj Mesec pruža je očigledno, avanturu, avanturizam, putovanje, nešto u vezi sa inostranstvom, strancima i sl., reklamiranje, izdavaštvo, visoko obrazovanje, fizičku aktivnost....


***Mesec danas lepo aspektovan sa RUranom u Ovnu....dve vatre zajedno, sarađuju, ali ipak je to požar...u prenosnom smislu.... Gori vatra....sada u nama. Ovaj aspekt će kod mnogih probuditi emocije, to je pojačano emotivno uzbuđenje, tu su i neka iznenađenja (Uran), možda će imati veze sa prošlošću jer je Uran retrogradan od skoro...


Energija vode se neda....
***Mesec je u Strelcu, Strelcem vlada Jupiter on je danas na 5* Raka i dalje pravi veliki vodeni trigon sa Saturnom u Škorpiji i RNeptunom u Ribama....

Veće je bolje....
***Mars je sve bliže Jupiteru.....egzaktan susret dogodiće se 21.Jula, kada će obe planete biti na 5* Raka... stepenu Lava, dakle emocije, deca, kreativnost, zabava, odmori....biće aktuelni. Mars AKCIJA i Jupiter ŠIRENJE.... potreba za više prostora. Vreme za pokretanje poslova, za proširivanje poslova...Odličan period da se uklope hrabrost, borbenost, fizička energija (Mars) i optimizam, vera, ideal (Jupiter) ovako zajedno mogu pokrenuti neke poslove koji su imali dugogodišnji potencijal...Ovo je i višak energije, pa bi bilo dobro usmeriti je ... neki sport, fizička aktivnost... Ovo je odličan aspekt za sportiste... Vreme za putovanja... Neke finansijske rizike... Energije neće faliti, ni entuzijazma.. Lakše se rizikuje, ali i preteruje... 

***20. Jula....Mars će praviti VELIKI VODENI TRIGON sa Saturnom u Škorpiji i RNeptunom u Ribama... 

***Saturn u Škorpiji i RNeptun u Ribama praviće egzaktan trigon!!! Sve što je napisano o ovom tranzitu sada će biti aktuelno i najjače....A da se ukratko podsetimo. Sa ovim aspektom smo se upoznali prošle godine u Oktobru kada je bio egzaktan... U Junu ove godine on je još jednom postao aktuelan.... i egzaktan. I eto ovaj trigon će 20.Jula po treći put biti egzaktan....Sa ovim aspektom vam se otvaraju mnoga vrata...obratite pažnju, na znakove pored puta.... Zaista se može dogoditi da se neki vaši snovi pretvore u stvarnost...O ovom aspektu sam pisala više puta, tako da ako vas interesuje ukucajte u search .... Jedno je bitno da se ovde istakne....da ovaj tranzit nudi da sve naučene lekcije iz perioda Saturnovog kretanja unazad sada primenite....
***Mars u Raku trigon Saturn u Škorpji....velika je snaga volje ovde, zdravlje jače, uspeh kroz naporan rad, izdržljivost... Energija (Mars) udružena sa odgovornošću, disciplinom (Saturn)...Vreme za akciju sada....uspeh dugotrajniji (Saturn)...
***Mars u Raku trigon RNeptun u Ribama....velika intelektualna energija...Ovde je akcenat više na duhovnom, emotivnom...Neki poslovi koji se rade jer se vole...Pomaže se drugim ljudima kojima je vaša pomoć potrebna.... jer ko daje njemu se i vraća....

***20. Jula Merkur će krenuti napred... ko je preživeo sada može da priča. Zvali su me prijatelji ovih dana, slali poruke.... sve sa jednim pitanjem dokle će ovo da traje... eto uskoro je kraj.... Misli kreću napred, nesporazumi ređi, vesti opuštenije.... Zapravo pročitajte sve o Merkuru u Raku, pratite aspekte i to je to....

***Do 22.Jula u Raku će boraviti: Jupiter, Mars, Merkur i Sunce. U 8:15pm CET Sunce će preći u LAVA!!! Energija vode će biti dominantna..."Radiće" oba VELIKA VODENA TRIGONA...mada će dozvoljeni orbis delovanja biti sve širi....ali njegovi uticaji su izvesni!!!


  Just Give Me A Reason

 

4 коментара:

  1. Vodolija, asc Škorpija19. јул 2013. 12:12

    Nedavno mi je jedna astrologinja otkrila: natalnu Veneru i Mars imam u Ovnu (konjukciji) i objasnila da taj tranzit sjedinjuje ženski (Ve) i muški (Ma) princip da često imam "muške" ispade ili tendenciju da preuzmem dominaciju u vezi... i da ublažim tu "mušku crtu" Venere i vratim osobinama ženstvenosti - a Uran još prelazi preko natalne Ve i Ma, i dalje izbacuje iz ravnoteže i potiče revoluciju.
    Sa Saturnom sam već uspostavila kompromis, al mi uran malo počinje ići na jetra. :Đ

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман21. јул 2013. 03:27

      Na kojem stepenu ti je Ve i Ma, jesi li u vezi? Meni kad je uran prešao preko Ve, raskinuli smo ja i dečko.

      Избриши
    2. Vodolija, asc Škorpija21. јул 2013. 13:44

      Žao mi je zbog toga. :(

      Mars mi je na 11° a Venera na 12° ovna. Sa fatalnim sam raskinula još u Aprilu 2011. (Pluton bio retrogradno), MARS je tada prešao preko natalnog MA i VE... A sada vidim da je mom bivšeg re-SATURN prelazio preko VE i MA (njemu u Vagi, isto konjukcija) nedugo nakon toga i preko natal Plutona.

      Obnovili smo vezu krajem 2012. (re-Neptun dodirnuo moje Sunce) no finalno raskinuli u Martu dok je Saturn bio retrogradan. Povratak Saturna i prelazak Urana preko Ve/Ma u mene su potaknuli da raskrstim s preostalim emocijama i okrenem se novim ljudima. Izvukla sam pouke i u idućoj vezi više neću biti ona osoba otprije, tj. više neću skakati na prvu, ne preuzimati inicijativu u partnerstvu i životu općenito (karakteristično za nekog s Ve/Ma u ovnu).

      Eto, sad si me potakla na retrospektivu :)

      Razmisli je li vaš raskid posljedica nepremostivih razlika u karakteru ili zbog stjecanja okolnosti (možda se Uran tu zatekao s razlogom). Pročitaj "Sinhronicitet" od David Richoa, meni je ta knjiga pomogla u periodu odvojenosti.

      Glavu gore! ;)

      Избриши
  2. Анониман23. јул 2013. 01:40

    A ništa, navikla sam ja na mirenja i svađanja s njim...sa Vodolijom je tako :) Šalim se naravno, nije ni malo lako ni danas dan.

    Meni je Ve u Ovnu na početku, a inače sam Ovan, mogu ti samo reći da mi je Uran donio korjenite promjene do sada, sve naglo iznenada i iz korijena. Počelo je sa tim raskidom iz vedra neba (Uran mi je vladar VII pa sam nekako našu vezu gledala kroz VII polje zbog dužine trajanja veze i blizine braku, a i stekla sam utisak kroz moj natal da mi je dosta toga u vezi njega bilo sinhronizovano sa VII kućom) Svaki retro i direkt hod Urana po Veneri je cimao mirenje i raskid s njim.

    Ono što ti mogu sigurno reći kroz svoje iskustvo sa tim aspektom je da će tako snažno željeti neku promjenu, a to te tek čeka...evo sad je Uran bio na 12 st, pa ide retro, pa će opet napred. Doduše sve zavisi čime ti vladaju obe planete, ali Venera kao prirodna planeta ljubavi.

    Njemu je Saturn ušao u VII polje i pravio je 120 st sa Venerom pa smo se mirili. Sad me baš zanima šta će mu donijeti Sa u VII, posebno zato što mu prelazi preko natalnog Pl i Sa. Međutim istovremeno mu Neptun šeta po Veneri odavno.

    Kad je riječ o tebi, taj njegov Saturn preko venere je hlađenje emocija, čini mi se da se tako gleda u astrologiji, ali obzirom da mu je prešao preko Pl, mislim da mu nije bilo lako, jer sam i sama imala taj tranzit, a i meni jako draga osoba je to komlikovano podnosila.

    Hvala na podršci i preporuci, ne znam još sve mi je nejasno u vezi te osobe šta se ustvari dogodilo, ali moj DSC je na njegovom Suncu pa pretpostavljam da me to privuklo :)

    Sve najbolje i samo napred ;)

    ОдговориИзбриши