недеља, 6. новембар 2011.

Mars u Lavu (Primer iz prakse)

...ili licni primer

Juce je Mesec bio u Ribama....prolazio je mojom 5. kucom....Mesec u Ribama inace pojaca nasu intuiciju, i vece pre ovog dogadjaja ja sam bila pomalo uznemirena, dugo nisam mogla da zaspim....a Mesec je pravio opoziciju sa Plutonom i kvadrat sa Marsom....trigon sa Neptunom doneo mi je snove kojih sam se setila tek kasnije tog inace jako teskog dana za mene....Kasno sam legla i kada je zazvonio telefon oko 7am (koji inace ne iskljucujem zbog roditelja) istog sekunda kada sam prepoznala melodiju (tata) znala sam da nesto nije u redu....
A Mars tranzitira (prolazi) kroz moju 10. kucu koja predstavlja mog tatu....Mars je u Lavu, a vladar Lava je Sunce koje inace i predstavlja nase oceve....Mars je juce bio na 27* Lava....stepen Blizanaca - komunikacije, saobracaja!!!! I opasno se priblizio mom natalnom Uranu koji je na 29* Lava....a ta konjukcija donosi ....nezgode i povrede!!!!! Na putu od kuce do posla na jednoj raskrsnici imao je saobracajni udes...Mars inace ima nekoliko dana siri kvadrat sa Merkurom na 3* u Strelcu.....nezgode u saobracaju...i imao je srecom (Mesec je tada pravio konjukciju sa mojim Jupiterom) manju povredu. Medjutim tada kada mi je javio to sve je izgledalo mnogo losije....Spremila sam se u roku minut dva i zajdeno sa sinom otisla na mesto udesa koje je 2min od naseg stana...Bila sam jako nervozna - Mesec kvadrat Mars opozicija Pluton....Uvidjaj je vec bio u toku, a meni je vaznije od svega i od unistenog auta i od pitanja ko je kriv (inace nesrecu je izazvao drugi vozac) bilo vaznije da tatu sto pre odvedem u hitnu pomoc.....Mesec u Ribama....Ribe...bolnice!!! Tranzitni Merkur mi je dobro asp. tako da sam i neobicno mirno razgovarala sa svima i policijom i sa tatom koji je bio u soku ali videlo se da je trpeo i bolove od udarca u volan....(auto je bez tkz. vazdusnog jastka). Srecom odlazak u bolnicu (Mesec konjukcija moj Jupiter u Ribama) je pokazao da nema preloma i unutrasnjih krvarenja i da je on zapravo imao puno srece....Hvala Bogu recice moj Jupiter trigon Neptun!!!! 5. kuca predstavlja nasu decu, i moj sin mi je juce bio velika podrska posebno na pocetku kada jos nisam znala da ce se na kraju ipak sve zavrsiti bolje nego sto je izgledalo....

Inace jos nesto je u celoj ovoj prici bitno....Jupiter vlada mojom kucom saobracaja i saobracajnih sredstava dakle automobilima....Jupiter je u 5. kuci i ja sam auto dobila na poklon od mog oca. Isti taj auto je on vozio, a tranzitni Jupiter u Biku trenutno pokazuje da smo pretrpeli veliku stetu...Jupiter kvadrat Sunce/Merkur iz 10. kuce (otac) i kvadrat Saturn iz 4. kuce (porodica)...Medjutim sta je bilo kakva steta naspram cinjenice da je on ziv i zdrav!!! Jupiter pravi trigon sa Plutonom ako Bog da bice jos automobila...tek da moj tata na posao ne ide autobusom....

Mene je cela sitacija sustigla kasnije u toku dana.....Mars konjukcija Uran u Lavu.....nervoza, uznemirenost.....moje Sunce u Lavu na 4*.....briga zbog oca i uopste porodice jer on je u svojim godinama jos uvek poslovno aktivan a tim poslom je povezana cela porodica.....Mesec kvadrat Mars, opozicija Pluton jos i veca nervoza, zbog svega onog sta je mozda moglo da bude.....kasnije i Mesec opozicija Venera tuga i neraspolozenje...sve ovo aktiviralo je moje natalne aspekte....posebno Sunce opozicija Saturn...i probudilo razne strahove o kojima ne bih pisala....Srecom pa je Mesec prelaskom preko Jupitera aktivirao i trigon Jupitera i Neptuna....I ako je Mars u Lavu prelaskom preko Urana doneo stres i iznenadnu nervozu...isti taj Mars pravi i sekstil sa natalnim Mesecom iz Blizanaca tako da mi je dao veliku energiju i snagu da sve izdrzim ali i da se probudi optimizam mog Meseca u Blizancima....

Cesto dobijam pitanja da li ja sebi mogu da "predvidim" neki dogadjaj? Nikada nisam znala odgovor na takva pitanja. Ne znam ga ni sada. Znam da sam danima uznemirena....i znam da nikada ne bih mogla da "vidim" nesto strasno i tesko a vezano za meni najblize i najbitnije ljude....Mogla sam da naslutim da ce se nesto dogadjati dok Mars boravi u inace mom znaku u Lavu, jer i neki drugi polozaji planeta i aspekti to mogu da "podrze", ali uvek je jaca zelja i potreba da se misli ma bice sve u redu....I rekoh vec Hvala Bogu sve se zavrsilo mnogo bolje nego sto je moglo....a materijalna steta nije nista spram cinjenice da je moj tata ziv i zdrav.....


Нема коментара:

Постави коментар