четвртак, 24. март 2011.

Sunce u Ovnu

Hej, koji si znak?
"Hej, koji si znak? Bik, ovan il' rak? 
Hej, horoskop zna kog ne volim ja!
Hej, koji si znak? Bik, ovan il' rak?
Hej, da nisi lav? Joj, ježim se sav!

Mama ti je škorpija,to znam
ne bih rek'o da mi prija - ja sam vodolija
složiću se s tobom, to se zna
sviđa mi se to što nisi devica.

Hej, koji si znak? Bik, ovan il' rak?
Hej, horoskop zna kog ne volim ja!
Hej, koji si znak? Bik, ovan il' rak?
Hej, da nisi lav? Joj, ježim se sav!

Moj se znak sa strelcem slaže, znam
mada ti je tata strelac - tvrdi da sam krelac!
Ipak se uz mene drži ti
zvezde kažu čekaju te - blizanci!


I da krenemo ispocetka....od prvog zodijackog znaka....a sa Ovnom pocinje i horoskopska godina...i prolece i prolecna ravnodnevnica za nas iznad ekvatora...
Ovan je u svakom slucaju vodeci znak, to je znak akcije, vodje, ratnika.
Kljucna rec za Ovna je: akcija!!!
Ovan je muski, kardinalni vatreni znak. 
Vladar Ovna je Mars. A za ovu crvenu planetu vezane su osobine kao sto su strast i agresivnost ....a te osobine od vas rodjenih sa Suncem u znaku Ovna cine temperamentne, strastvene, nestrpljive usijane glave.... "Glavom kroz zid...." ova recenica ce najbolje opisati predstavnike ovog znaka..., mozda ne sve ali vecinu da :-)
Rodjeni u ovom znaku su veliki borci ogromne energije...Spremni ste na rizik, odgovara vam uloga vodje... Ovnovi su vrlo otvoreni i iskreni ...sto je sa jedne strane vrlo pozitivno a opet u zivotu bas takav stav moze doneti puno neprijatelja...Tvrdoglavi ste, ambiciozni...
Vrlo ste direktni i neustrasivi...puni energije, uvek spremni za nesto novo, pravi ste pioniri u mnogim stvarima...Vredni ste, preduzimljivi, disciplinovani, volite istinu i posteni ste...
Negativne strane Ovnova su egoizam, nestrpljivost, agresivnost....niste spremni za kompromis....., nestrpljivi ste, nemirni....nemate dovoljno takta...medjutim sve to radite sa odredjenim sarmom :-))
Moguca zanimanja: sportista, hirurg, vojnik, policajac, mehanicar, za Ovna se uglavnom vezuje uniforma....Ovnovima odgovaraju poslovi gde se trazi aktivnost, brzina....
U ljubavi su strastveni....vrlo cesto i ljubomorni...
Ovnovi ili vole sport ili se bave sportom
Ovan predstavlja glavu, lice, mozak gornju vilicu...a to su i osetljive tacke kada je zdravlje Ovnova u pitanju.....

Svim Ovnovima zelim srecan rodjendan!!!

Нема коментара:

Постави коментар