недеља, 1. септембар 2013.

Mesec u Lavu.... dok čekate tekst o zvezdama u septembru....


Mesec je ušao u Lava u 2:00am CET.... Unutrašnje dete u nama bi da se igra....to je energija volim celim srcem ....ponos, ego veliki ko kuća :-))), scena i drama danas na delu...svi će tražiti danas pažnju...imati želju da pokažu svoje kvalitete!!! Vreme za romantiku, kreativnost, igru, zabavu....(a ponedeljak je)  deca danas u prvom planu....a počela škola!!!.....

Od jutros ovakav Mesec ....pravi konjukciju sa Marsom u Lavu....ljutnja i bes vrebaju naokolo...preterana emotivna reagovanja, mogući emotivni konflikti...pripazite!!! Pomaže brojanje do___ upišite sami. Previše energije vas može odvesti tamo gde ne želite da budete...zato pokušajte da se smirite...Nešto kasnije danas Mesec će biti i u kvadratu sa Saturnom u Škorpiji....za neke tuga, za druge potreba za povlačenjem... osećanje nesigurnosti.....izbegavajte negativne  situacije, negativnu energiju i takve ljude....nek to bude povlačenje....Dva vrlo oprečna aspekta Meseca danas....pa budite oprezni....
Ja pišem tekst o ZVEZDAMA U SEPTEMBRU (objaviću ga što pre stignem, sutra prepodne sigurno). Još uvek sam pod utiskom svadbe :):

Jedan čovek i jedna žena....ljubav za sva vremena ♥♥


Energije imam jer meni prija kada je Mesec u mom znaku....sem toga pomaže mi i konjukcija tranzitnog Merkura u Devici i moje natalne Venere....jedino sam u svađi sa vremenom...njega najmanje imam od kako sam se vratila sa odmora.....
Još jednom....molim za strpljenje sve one koji su mi pisali....i traže neke odgovore...na neka pisma ću odgovoriti a na neka (ona koja traže analizu horoskopa) neću moći....Svi drugi koji su mi pisali pre odmora mogu da me podsete posebno ako smo nešto zakazivali....

Za sve one koji nisu na FB ....
danas uz ovaj tekst postavila sam ovu fotografiju:



Uz nju ide samo ova pesma ;-)
Zagrli me.....



Нема коментара:

Постави коментар