понедељак, 31. август 2020.

Šta rade zvezde u periodu od 31.avgusta do 07.septembra...


Moto nedelje:
"Plesati možeš bilo gde. Čak i u vlastitom srcu."

Leto još uvek traje!!!

Ove nedelje na zvezdanom nebu:

01.septembar 12:41: Merkur trigon Pluton
02.septembar 07:21 Pun Mesec u Ribama na 10°
02.septembar 14:17: Venera opozicija Saturn
02.septembar 16:08: Sunce trigon Uran
03.septembar 09:22: Merkur trigon Saturn
04.septembar 11:12: Venera kvadrat Mars
04.septembar 22:31: Merkur sekstil Venera
05.septembar 21:47 Merkur ulazi u Vagu
06.septembar 09:22 Venera ulazi u Lava


Zvezdani(n) zapis 3000
Ponedeljak. Dan Meseca.
Mesec je u Vodoliji na 16°36’

Vau...i sama sam se iznenadila kada sam ukucala 3000! Toliko je do danas objavljenih tekstova na ovom blogu od 10.marta 2011. Ovaj na neki način jubilarni tekst pišem posle teksta Zvezde u septembru koji sam započela juče a završila ga jutros...
Ponekad se baš umorim od onolikog pisanja...odabira fotografija...naslovi mi u sekundi sinu :)...Ovih dana sam posebno umorna ne toliko fizički koliko osećam psihološki umor...
U prethodnom tekstu smomenula sam basnu o cvrčku i mravu...Ja mnogo volim pesmu cvrčka...posebno negde na obali mora na nekom ostrvu...imam nekoliko snimaka koje ponekad pustim kada hoću da meditiram :). Sebe sada vidim k'o mrava...pišem, radim....pišem...a cvrči "cvrkuću li cvrkuću..."
Pišem za sve vas zaljubljenike u astrologiju, pišem i za one koji uz mene uče...pišem jer volim da pišem...Pišem i za one koji neke tekstove koriste kao izvor informacija...ali ne pišem za plagijatore...
Juče dok sam pisala tekst iskoči mi prozorčić sa porukom jedne moje učenice: Pogledajte molim vas ovo...tu je link i ja pogledam......nije copy paste ali je očigledno....I tako...dokle je sveta i veka biće i cvrčka i mrava...Poruka za plagijatore cvrčke:  "Ja hoću da ličim na sebe.".....na koga vi hoćete da ličite?
I to je to...neću više da dosađujem onima koje to ne zanima!!!
Sutra ide 3001 tekst...za sada ništa neću menjati....

Postavila sam Zvezde u septembru dan ranije....
Danas nema egzaktnih aspekata...ali jučerašnji kvadrat sa RUranom (22:31) očigledno je odradio svoje...tako bar kažu vesti...Zaista su se dogodila neka iznenađenja....
Ovaj aspekt nas je jutros dočekao....ko je spavao...jer bilo je noćas mnogo budnih...
Kod nas u kraju (studenski dom) nešto se slavilo celu noć...
Danas nema ni egzaktnih aspekata..ali još uvek smo pod jakim uticajem jučerašnjih

Kraj avgusta 2020.
Sa Mesecom u Vodoliji...bez aspekata...i energijama Zabranjenog voća....ili pričom kada ljubav postaje opsesija...Međutim ovaj aspekt Venera opozicija Pluton ima uticaja i na situaciju oko Korona virusa...i dalje nam ništa nije jasno....Da nam još bude nejasnije tu je i energija San ili Java...i opozicija Merkura i Neptuna....Zaista pitam se da sam sada majka deteta koji ide u školu šta bih uradila....pustila dete u školu ili ga zadržala kod kuće?!
Zbog svega ovog znam da su nam svima oči uprte u septembar....


Utorak

01.septembar 12:41: Merkur trigon Pluton
U utorak posle svih energija iz avgusta baš će nam trebati - Detektivski um...
Mnogo toga što nam nije bilo jasno postaće nam jasnije...
Posebno treba obratiti pažnju na 22° Jarca!!!
Mesec će u 11:34 CET preću u Ribe....i ide najava za Pun Mesec...


Sreda 


02.septembar 07:21 Pun Mesec u Ribama na 10°
02.septembar 14:17: Venera opozicija Saturn
02.septembar 16:08: Sunce trigon Uran
Vrlo intezivna prva sreda u septembru...
Pun Mesec u Ribama će osvetleti još neke tajne i naše lične i one kolektivne...I have a dream...
Moguća su razna iznenađenja Mesec sekstil Uran, Sunce trigon Uran...ovo su ujedno i energije koje nude originalnost - Budite originalni 
Međutim u sve ovo se uplela opozicija Venere i Saturna sa porukom Ako me ne voliš....ne zadržavaj me....


Četvrtak 
 
03.septembar 09:22: Merkur trigon Saturn
Sigurno ste primetili ako ste pročitali Zvezde u septembru da će Merkur tokom celog meseca biti vrlo aktivan....Pre nego pređe u Vagu imaće sve same harmonične aspekte....biće nezgodno kada pređe u Vagu i bude u opoziciji sa Ovnom i kvadratima sa Jarcem...
Ali na početku septembra u energiji "Mislim, dakle postojim"zdrave pameti donosićemo neke zdrave odluke...

Petak 

04.septembar 11:12: Venera kvadrat Mars


04.septembar 22:31: Merkur sekstil Venera
U petak Venera u Raku nastavlja sa neharmoničnim aspektima....dan posle neke tuge, melanholije...(opozicija sa Saturnom), ona će se posvađati sa Marsom u Ovnu koji je već usporio jer se sprema za retrogradno putovanje...U petak i u dane vikenda ćemo se pitati - Ko je kriv?!
Međutim, Merkur u Devici ima drugi plan za Veneru...ponudiće joj da dobro razmisli, izanalizira situaciju, da je natera da komunicira a možda nekome i zatraži -  Napiši mi jednu ljubavnu... 


Subota i Nedelja 

05.septembar 21:47 Merkur ulazi u Vagu
06.septembar 09:22 Venera ulazi u Lava
Subota i nedelja rezervisani za promenu znakova...Merkur će preći u Vagu i biti u fazonu - Možda... i najaviti prilično nezgodne kvadrate sa Društvom u Jarcu i još nezgodniju opoziciju sa Marsom u Ovnu...
Venera će se svečano ušetati u Lava - Gde je crveni tepih.....i posle svega što je zateklo u boravku kroz Raka (opozicije sa Društvom u Jarcu)...nimalo se neće iznenaditi kvadratu sa Uranom....ma koliko on doneo iznenađenja....i ma koliko se pitala Ko trese drvo...
Na kraju meseca čeka je pomirenje sa Marsom...:), možda i vi "snimite" krajem meseca svoj film Hajde da se volimo...


Нема коментара:

Постави коментар