уторак, 18. јун 2019.

Istrajavam... Život moj...ostrvo....Saturn sekstil Neptun.....


Moje viđenje sekstila Saturna (stene) i Neptuna (more)

Zvezdani(n) zapis 2574
Utorak. Marsov dan.

Mars je i dalje u Raku....sada je na  21°
Prošlog utorka Mars je bio na 16° i ja sam najavila sva dešavanja (aspekte) u vezi Marsa u Raku:
Još 04.juna (utorak).....krenula sam sa tekstovima o Marsu u Raku:

Od svih najavljenih aspekata Marsa ostali su:
18.jun18:04: Merkur konjukcija Mars - The winner takes it all...
20.jun 05:26: Mars opozicija Pluton - Vulkanska energija

Na žalost od samog ulaska Marsa u Raka rubrika Crna hronika je bila i ostala puna i prepuna. Juče se dogodio crni ponedeljak: dve žene, jedna od njih zajedno sa detetom su izvršile samoubistvo skokom iz stana....devojčica je imala samo tri godine....još jedno samoubistvo u jednom danu, muškarca ispred Doma zdravlja!!! Danas ima još...piše se o monstruoznom trostrukom ubistvu u Surčinu....a sve ovo je povezano sa onom vešću da je muškarac pucao u ženu pored kolica gde je bilo dete....taj muškarac je izvršio samoubistvo....ali eto iza njega još tri ubistva....Strašno!!!

Kulminacija svih navedenih aspekata baš ovih dana....Danas je eto utorak i taj 18.jun i konjukcija Merkura i Marsa o Raku....pa priča o monstruoznom ubici koji je ubio celu porodicu....pa zatim pucao i u svoju ženu pred detetom je napunila sve rubrke svih vesti....
A tek za dva dana imamo i kulminaciju još jednog Marsovog aspekta a to je opozicija sa Plutonom.

https://www.blic.rs/vesti/drustvo/mala-matura-2019-testovi-odlozen-test-iz-matematike/pc1gbkc

Ne znam čovek ostane bez teksta.....i ja sam.....
Juče sam poželela sreću svima koji imaju testove za polaganje male mature....Kada ono....
Od jutros udarna vest je da je odložen test iz matematike jer je neko prodao testove....naslov "Provaljen test iz matematike"

Merkur konjukcija Mars danas egzaktno!!!
RxJupiter kvadrat Neptun.....i testiranje odloženo.....zbog sumnji.....
I neko je sada sigurno ljut.....deca, roditelji....profesori.....
Dodatni pritisak na već nervoznu decu....Neke planeta su retrogradne pa sve ovo "već viđeno"...imali smo ovakva dešavanja u prošlosti....



Eh taj Mars u Raku.....to je jedino što mogu još da dodam....

To nemožemo da zaboravimo.....



Danas na zvezdanom nebu još jedan bitan događaj:
18.jun 13:46: RxSaturn u Jarcu sekstil Neptun u Ribama na 18° - II put

Dešava se drugi put....treći nas čeka.....
Srećom pa je tu da nam olakša ove dane.....Srećom pa je tu .....i naši snovi imaju šansu....
Neki snovi, ideali, uverenja....imaju šansu!!!
Ovaj aspekt je nekako u senci svih aktuelnih aspekata Marsa.....ali je tu....setite se kada vam je teško......Meni je trenutno teško da pišem o njemu....

Manje sam o njemu pisala jer lako je sa pozitivnim i harmoničnim energijama...problem su one druge....U Zvezdama u junu postoji tekst: Praktični ideali...  - vrlo jasna energija gde naši snovi mogu postati realnost....sve zahvaljujući Saturnu, mudrom učitelju koji nam nudi disciplinu, odgovornost ali i preuzimanje sudbine u svoje ruke....
  • 31.januar 15:15: Saturn u Jarcu sekstil Neptun u Ribama na 14° - I put
  • 8.jun 13:46: RxSaturn u Jarcu, Neptun u Ribama na 18° - II put
  • 08.novembar 02:46: Saturn u Jarcu, RxNeptun u Ribama na 16°  - III put



Mesečeva magija
(dnevni aspekti)
Mesec je danas u Jarcu, sada na 8°...
Jedini aktuelni aspekt Meseca je kvadrat sa Kironom u Ovnu:
Okidač za bol!!!
Sa ovom energijom mogla bi da se pojavi neka rana, neki bol....Ovo je energija nekog bolnog trenutka....Kvadrat bi mogao da pokrene neki bolni događaj, razgovor....
Sa svim aktuelnim aspektima ovaj je samo "šlag na tortu"....

Meni je jutros osvanula poruka....i poziv na putovanje.....u pitanju je kamper, i dug put do Kefalonije....
Mars u Raku je eto gle slučaja u mojoj 9.kući.....preko puta u 3. su RxSaturn, Pluton i RxJMČ u Jarcu...Hm....može se već naslutiti....RxJupiter u Strelcu u 3.kući u kvadratu sa Neptunom u Ribama u 5.kući.....Ne, nije reč o Zverki....ali ima veze sa prošlošću.....i što je možda neko mislio da je Zverka. Ni slutila nisam takav razvoj događaja dok sam pisala taj tekst....jer sam prošle godine odbila put na Arubu.....ko se seća :))).
Pisaću o ovome ....ali kada budem bolje raspoložena.....

Istrajavam
Život moj...ostrvo!!!


1 коментар:

  1. Lepa je Kefalonija, sto da ne. Ljubim Vas puno iz Kuvajta. Lepo leto Vam zelim i istrajavamo i dalje..<3

    ОдговориИзбриши