петак, 15. фебруар 2019.

Sačuvaj poslednji ples za mene... Venera i njeni aspekti u februaru....


Romantic Dance by The Beach


Zvezdani(n) zapis 2461

Petak. Venerin dan....
Zaljubljeni ili ne....život ide dalje....
Pojeli ste čokolade i bombonjere....cveće je u vaznama :)))......
A Venera je u Jarcu :)) i dalje ozbiljna, odmerena...pomalo hladna....gleda sa vrha ili je blizu vrha...
Ona polako ali sigurno ide ka Saturnu....srešće se 18.februara i zaplesati....Onda će se sresti sa Plutonom 23.februara....i opet zaplesati.....Ples sa Saturnom meni liči na Engleski ili Bečki valcer...ples sa Plutonom na tango....Saturn voli klasiku...ples bez inprovizacije....Pluton voli strast...tango je ples koji to nudi....Ples u funkciji zavođenja :)). 
Uvod u sve ovo .....u susrete Venere sa Saturnom i Plutonom uvod u ples je ★sekstil Venere i Neptuna...ova energija je bilo koji ples....uvod u ritmičko kretanje tela uz muziku....Ova energija već traje (dolazeći aspekt)....na vrhuncu će biti u nedelju 17.februara....Bilo da ste talenat za ples ili niste...sa ovom energijom će vam se zanjihati kukovi na prve taktove neke muzike :))). Negde sam pročitala da žene vole muškarce koji znaju i vole da plešu :))). 



Venera je ljubav....ali Venera je i ples....

Venera je osim onog što svi verovatno dobro znate i ples, poljubac, (o)smeh, čulo dodira....Plesaće ovih dana Venera...plesaćemo i mi sa njom....


"Shall we dance"
Neptun je emocija, magija, čarolija...bajka :)), zavođenje...Neptun je muzika, klasična muzika, pesma, žičani instrumenti...ritam, ples....U sekstilu sa Venerom to je poseban ples....gotovo kosmički ples...Jako lepa energija generalno za ljubav, romantiku....zavođenje....Još ako imate sa kim da plešete ne propustite ovu priliku......Ako ne plešete a oduvek ste to želeli....krenite sada, ovo je odlična prilika da budete kreativni....a ples je po meni kreativnost bez premca....



Sačuvaj poslednji ples za mene...
Saturn je ozbiljnost, preciznost, strpljivost, vernost.....tradicija....Valcer je negde sve to....tradicionalni ples o kome prvi zapisi potiču iz 1801.godine....i bio je zastupljen kod plemstva :)))....Sa valcerom ide i posebna garderoba....nekako ne idu farmerke i valcer :)))....
Jedno sećanje (Venera konjukcija Saturn)....
Sećam se...davno, davno svog prvog plesa....Bila sam klinka :)), zaljubljena klinka....u momka koji je bio mnogo viši od mene i mnogo stariji od mene :))....Na muziku uvek i oduvek reagujem....telo samo krene u ritmu muzike gde god da sam :)). On je pružio ruku....ja sam odbila....ali on me je povukao na podijum i ostalo je lepa priča i lepo sećanje.....Sećam se da mi je tada rekao da se ples ne odbija...ili ako se odbije onda se ne pleše sa drugim muškarcima :)))), a ja sam pre njega odbila jednog momka koji mi nije bio inspirativan :))))) i koji nas je tada "streljao" pogledom....Objasnio mi je i da bi bilo kulturno (i po bontonu:) da zapleše i sa ostalim ženama u društvu ali da će on plesati samo samnom :), bila je to najlepša muzika za moje uši.....Joj...kako sam tada bila zaljubljena :))))...I moji roditelji su me tada gledali kao da sam pala sa Marsa....jer sam bila klasična mala divljakuša :)))))....dan pre toga penjala sam se po drveću i jurila po dvorištu dedine kuće sa komšiskom decom.....Ples nije bio valcer....ali bio je tradicionalni ples tog kraja....On stariji (Saturn) prilično stariji :)))), visok, crnomanjast :))).....lep :)))) a moje srce je igralo tada Tango samo što ja to nisam tada znala :)))). Kada imaš 16 godina glup si za sve pare...tako je bilo tada :))))....Bilo je leto.....iz šorca sam ušla u predivnu crnu haljinicu sa bretelama.....pocrnela od Grčkog sunca (letnji raspust)....Eh....Saturn i neka sećanja....neka davna prošlost.....Venera i Saturn u Jarcu su u mojoj 3.kući...misli, razmišljanje...pisanje....Ništa nije slučajno pa ni ovo sećanje.....


Time of my life (final dance)
Pluton je strast, senzualnost, magija, novi početak...Ovaj ples nije običan ples .... to je ples emocija......Emocija koja se kreće.....Meni ova energija najviše liči na neki tango.... a za njega kažu da je on ples ljubavi i ludila :-)))... on je originalno ples improvizacije....gde se kombinuju ritam i pokreti...Ako niste vični tangu....svaki ples koji u sebi ima strast....biće savršen...kao ples iz filma "Dirty dancing"....


Сродна слика

Mesečeva magija:
Mesec je u Blizancima....i moj je :))) i eto mene od jutrso raspisala sam se....i opet radim dve stvari....i treću započinjem uskoro....Petak je.....Dan državnosti....neradni dani....ali neko mora i da radi :)))....Mesec je trenutno u sekstilu sa Uranom i sama imam ovaj aspekt :)))
Mesec sekstil Uran:
Ovo je energija iznenadnih događaja, vesti, dešavanja, nešto drugačije i nešto originalno....ono....razbijanje rutine....što i nije loše, naprotiv taman da nas pokrene...bez obzira što je nedelja...Jak kreativni potencijal....Ovo je energija željna promena :)). Kada se udruže (sekstil) dve planete mašte, intuicije, predosećanja sve je moguće...moguće su nagle odluke. Možete očekivati neočekivano, neku avanturu, pomoć prijatelja, neobičnih drugačijih, originalnih...Duša bi da luta...duša želi nezavisnost, originalnost, slobodu...Duša je humana... Ovo je potreba za novim znanjima i saznanjima, ovo je potreba da se nešto menja...posebno rutina! Možda je baš danas dan za promene, za nešto novo, drugačije, originalno...ne budite kopija...budite original!!! 
Mesec vlada osećanjima, raspoloženjem, porodicom....Uran vlada promenama, iznenađenjima, iznenadnim životnim okolnostima (poput munje)...sekstil je lep aspekt, nudi lepe mogućnosti....zamislite da čujete zvono....na vratima, zvono telefona...sa druge strane vrata ili telefona.....iznenađenje! Majka (Mesec) originalna (Uran), i žena i prijatelj...u tranzitu neobični drugačiji odnosi sa ženama, prijateljima...Jaka intuicija...U nekoliko sati koliko traje ovaj tranzit bićemo raspoloženi za razne avanture i uzbuđenja...Razne mogućnosti na najrazličitijim mestima. Onaj osećaj u stomaku (Mesec) da nešto treba promeniti (Uran)....sekstil - pozitivna promena...Ovo je poziv na rizik...Ne traje dugo, tek nekoliko sati....ali sigurna sam možete ga osetiti...

Mesec je sada u praznom hodu....od 13:48 do 15:02....pre ulaska Meseca u Raka kvadrat Meseca i Kirona (upravo aktuelan aspekt)...neka seta, tuga....bol neki, okidač za bol....

Mesec kvadrat Kiron:
Energije Blizanaca (vazduh) i Riba (voda) se ne slažu, tako da je ovde okidač (kvadrat) neprijatan. Sa ovom energijom bi mogla da "izroni" neka rana, bez obzira koliko je duboka i stara...Neko će se samo setiti nekih bolnih trenutaka bez određenog razloga i povoda, nekome će biti dotaknuta na neki način bolna tačka kroz razgovor, neki događaj....Neko će imati potrebu da bude sam, da se usami....bez obzira da li je u društvu ili nije..."sam u gomili ljudi"...


Mesec ulazi u Raka u 15:02 CET!!!




Uvek mi se krenu suze kad čujem ovu pesmu



Нема коментара:

Постави коментар