недеља, 11. новембар 2018.

Dan primirja...na svim "frontovima"....Sunce sekstil Pluton, i gde su Venera i Mars....




Zvezdani(n) zapis 2379
"Zvezde ukazuju, ali ne obavezuju"

Nedelja...dan Sunca....
Sunce u Škorpiji na 19°
Još uvek imamo vladavinu Škorpije...još uvek Škorpije slave svoje rođendane i solarni povratak...Uskoro 13.novembra rođendan će slaviti moja omiljena Škorpija :)))...
Jupiter je prošlog četvrtka napustio ovu energiju....Škorpije nema razloga za žal....Jupiter vam je sada u komšiluku, tu odma pored vašeg znaka (u Strelcu)....Sledeće godine kada uđe u Jarca nastaviće se pozitivan uticaj Jupitera na vaš život....
Danas se dešava nešto slično....u smislu slaganja Škorpije (voda) i Jarca (zemlja)!!!



Sunce u Škorpiji je danas u sekstilu sa Plutonom u Jarcu...
Ovo je aspekt kratkog trajanja ali velikog i jakog uticaja....
Ja sam ovu energiju osetila još juče :))), uhvatio me je neizdrž da iz kuće izbacim sve što mi više ne treba...a takve stvari obično držimo u ostavi....
Sudbinu bacanja doživelo je sve ono što ima oznaku (u glavi :) "možda mi jednog dana zatreba"...Kako mi godinama neke stvari nisu zatrebale....ja sam odlučila da ih bacim...
Pre toga sam bila u kupovini....kupila sam nove kutije za pakovanje...Jednom sam pisala ovde na Blogu da volim kutije :)))). Kupila sam ukrasne kutije....koje se sklapaju...sve sa ručkama sa strane. Iskreno sa prvom kutijom sam se baš namučila....ali kada sam ušla u štos....za tili čas sam ih sve sklopila...


Onda je došao teži deo....
Sada je Venera retrogradna...i naravno kada sam stigla do kutije uspomena samo sam je otvorila i zatvorila...ona ostaje....:))). Tu u njoj su neke knjige zapravo udžbenici koji će u nekom vremenu biti zaista retkost. Tu je stara pisaća mašina....kasete (za mlađe to je prethodnik današnjih CD), neka ili sva pisma.....razglednice, bižuterija, bočice od parfema...i da ne nabrajam. Onda sam iznela sve iz ostave....u trpezariju i krenulo je čišćenje....Radila sam do kasno u noć....Na kraju sam pre ponoći uspela sve da odnesem do kanti za đubre koje vidim sa terase....Kada sam sve završila...pogled na ostavu, nove kutije (nema više onih ružnih braon boje) bio je melem za oči i dušu....
Onda sam uz čaj sela da odmorim....i čula kamion koji odnosi đubre...Sa šoljom u ruci izašla sam na terasu i oprostila se od stvari koje sam bacila :)))).

Neke energije su zaista moćne...
Sunce u sekstilu sa Plutonom....moćna energija promena....Imamo je jednom godišnje i imaćemo je dokle god Pluton bude u Jarcu...Prošle godine ovu energiju smo imali 09.novembra na 17°!!! Sada je ova energija na 19°....
Na ličnom nivou...daje nam šansu i mogućnost da nešto menjamo-promenimo. 
Pluton je energija koja donosi mogućnost suštinskih promena....Ja sam ovu energiju osetila kako sam je osetila....kao potrebu da uradim "veliko spremanje"...Pluton je direktan od 01.oktobra ove godine. Još od tada je krenula ta energija koja ima u sebi i priču o velikom spremanju....tamo gde osetimo da nam je to potrebno....Pluton je vladar Škorpije a sekstil sa Suncem je samo "okidač" da se nešto konkretno dogodi....
Neću vas više gnjaviti svojom pričom....

Dan primirja....

Nastaviću sa pričom o Plutonu....
Pluton ima ogromnu energiju, pripisuju mu čak i magijsku moć, to je uglavnom takva energija koja se ne može potisnuti ili kontrolisati... On je generacijska planeta i on najpre utiče na globalnom nivou... i promene i trasformacije najpre treba i da očekujemo globalno...
(Natalija ramonda...i simbol "ponovnog rađanja")
Slučajno ili ne ovaj današni aspekt Sunca i Plutona poklapa se sa obeležavanjem 100 godina od završetka I svetskog rata. Danas svetski lideri u Parizu na jednom mestu....11.novembar je i državni praznik u našoj zemlji....
Ako se sećate ali i ako se ne sećate :)), ja sam o ovom aspektu pisala ovako: "Ovo je energija liderstva" - copy-paste:
"Ovo je aspekt  koji nam donosi energiju promena! Mogućnost, šansu, priliku...nazovite to kako hoćete da se nešto promeni i globalno i pojedinačno!!! Imajte na umu da globalne promene idu od pojedinca!!!  Sa energijom Plutona svi imamo mogućnost da nešto transformišemo u svom životu...promenimo i da se regenerišemo! Nešto suštinski...nikako površno!!! Ovo je i energija potrebe za uspehom (Pluton u Jarcu) u profesiji pre svega (Jarac) ali i svim oblastima života zavisno od kuće u kojoj se Pluton u Jarcu nalazi  na 19°. Kuća je ta koja će odrediti oblast života!!! Ovo je energija koja će vam pomoći da rešite neku enigmu, tajnu, misteriju (Sunce u Škorpiji). Ovo je i energija liderstva! Energija uticaja na one sa kojima ste u nekom odnosu...Borba za vlast, samopotvrđivanje, superiornost...
Ovo je kratkotrajni aspekt ali on ima snagu da pokrene promene....budite sigurni u to...na vama je da prepoznate moć ovog tranzita...ako ništa drugo, bar da započnete proces promena"

Gerard Butler, Škorpija/Vaga sa Sunce sekstil Pluton
Sunce u Škorpiji (2.kuća) sekstil Pluton u Devici (12.kuća)


Ono što nisam napisala :))
Ova energija ima i jaku moć u fizičkom smislu... Pre svega ovo je jaka energija strasti, intime...magnetizam koji je skoro opipljiv....Pogledajte sliku....ove oči imaju moć :))). Onaj čuveni pogled ispod obrva :)))....Ima u ovoj energiji neke misterije, atraktivnosti....Zrači ova energija magnetskom privlačnoću....ima moć i uticaj....Drugim rečima ova energija ima jaku seksualnu energiju i moć.....

Gde je Venera?
Ona je i dalje retrogradna u Vagi na 25°
Gde je Mars?
On je u Vodoliji na 27°

Zašto Venera i Mars? Zbog žensko-muških odnosa....
★RxVenera je još uvek u opoziciji sa RxUranom - još od 31.oktobra
Još uvek je prisutna energija "Za točak se bršljan ne hvata".....ili trava je zelenija tamo negde na drugom brdu.....Pisala sam tada da postoji mogućnost razdvajanja, raskida....
Ali...tu je i ★trigon RxVenere i Marsa - od 09.novembra!!! To je ona nedavna priča o drugoj šansi!!!
Ovaj vikend sa ovim trigonom ali i današnjim sekstilom (Sunce i Pluton) pružaju vam zaista jake i moćne energije....Šta god je opozicija RxVenera i RxUrana započela (možda i završila).....sada sa ovim energijama tu je izlaz ili rešenje. U obnavljanju strasti....ili u nekoj novoj strasti! Već prema vašim horoskopima!!!

I tako...neko će da sređuje ormane...neko svoj ljubavni život....a neko će na svetske lidere "golim grudima".... 

U glavi mi je pesma "Kreće se lađa francuska"....i sećanje na sve pradedove....sva se naježim...
Ali danas ipak pesma za sve zaljubljene ili koji će se tek zaljubiti....i za sve one koji će danas i sutra obeležiti državni praznik tako što će biti sa svojim najdražima....


Can´t Help Falling In Love




Нема коментара:

Постави коментар